logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu

  PR 25.04.2024, przeczytano 628 razy
ilustracja

Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w części sklepowej dostępne są m.in. kawy, ekspresy i akcesoria do jej przyrządzania w domu. Jeśli kawa, to Tchibo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-sklep-tchibo-w-nowym-formacie-otwarty-w-poznaniu,404009,artykul.html

Przeformatowania sklepów wynikają z chęci powrotu do korzeni, tj. – oferowania najlepszej jakości kawy i promowania kultury jej picia. Tchibo wykorzystuje swoje bogate doświadczenie, aby zapewnić gościom nie tylko produkt najwyższej jakości. Dzięki odświeżonej aranżacji kawiarnie są doskonałym miejscem na krótką przerwę w trakcie zakupów, spotkanie z przyjaciółmi i rodziną, zatracenie się w ulubionej lekturze czy dokończenie służbowych zadań.

– Jeśli kawa, to Tchibo. Chcemy by ta myśl przyświecała miłośnikom kawy, niezależnie od tego, czy mają ochotę wypić ją w kawiarni, czy w domu. Zmiany w naszych punktach są wynikiem obserwacji trendów i wsłuchiwania się w oczekiwania konsumentów. Ci poszukują wiedzy na temat kawy, a Tchibo, jako marka z unikatową historią i tradycją, może ją zaoferować. Jesteśmy ekspertami i chcemy zwrócić uwagę klientów na możliwość skorzystania z doradztwa naszych pracowników i baristów, m.in. na temat przyrządzania, serwowania kawy, czy walorów smakowych poszczególnych wariantów – wyjaśnia Tomasz Fajfer, dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa . Lokal w Poznaniu to pierwsza przestrzeń Tchibo w nowej odsłonie. Kolejne otwarcia zaplanowane są m.in. w Toruniu i Gdańsku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Przyjazna i nowoczesna przestrzeń

Przestrzeń kawiarniana została powiększona, wysunięta na pierwszy plan oraz zaprojektowana z myślą o zróżnicowanych potrzebach odwiedzających. Zmiany w salonie obejmują również wprowadzenie elementów cyfrowych – menu będzie wyświetlane na nowoczesnych ekranach, a w witrynach zamiast tradycyjnych plakatów klienci znajdą cyfrowe komunikaty.

Wsparcie wyspecjalizowanych baristów jest gwarancją, że klient wybierze kawę najbardziej odpowiadającą jego preferencjom. Zwłaszcza, że menu coffee bar’u zawiera zarówno szeroki wybór kaw klasycznych, jak i smakowych oraz ciast i przekąsek (również wytrawnych), które doskonale komponują się z aromatem serwowanych napojów. Warto śledzić regularnie wprowadzane oferty sezonowe, w których pojawiają się innowacyjne propozycje – np. napoje na bazie matchy, kawy mrożone czy owocowe smoothies.

Więcej niż kawa

Oprócz możliwości zakupu i wypicia kawy na miejscu, klienci mogą zakupić ulubioną mieszankę, wybierając spośród wariantów ziarnistych, mielonych oraz instant i zabrać ją do domu. Dostępna jest także pełna oferta ekspresów i akcesoriów do parzenia kawy.

Co ważne, poszerzenie przestrzeni kawiarnianej nie oznacza rezygnacji z oferty non-food. Strefa zakupowa z odzieżą, produktami do aranżacji wnętrz i wyposażenia domu została jednak przeniesiona w głąb lokalu, a jej pełen zakres jest zawsze dostępny w sklepie internetowym marki, pod adresem www.tchibo.pl.

Źródło: Tchibo Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764