logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy w historii mural Victorinox w Warszawie

  PR 25.11.2016, przeczytano 995 razy
ilustracjastrzałka

Na warszawskim Placu Zawiszy można oglądać mural marki Victorinox. To pierwszy na świecie mural szwajcarskiego producenta kultowych scyzoryków Swiss Army Knife.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-w-historii-mural-victorinox-w-warszawie,30652,artykul.html

Mural jest efektem współpracy marki Victorinox i firmy Good Looking Studio. Projekt murala to ilustracja cyfrowa stworzona specjalnie na potrzeby tego dzieła. Grafika przedstawia trzy flagowe produkty marki Victorinox: scyzoryk Spartan, zegarek I.N.O.X. oraz walizkę Spectra. Produkty marki zostały wkomponowane w krajobraz Szwajcarii i góry Mythen, u podnóża której znajduje się miejscowość Ibach – kolebka  firmy.

- Victorinox to marka, która wyznacza nowe standardy. Nam kojarzy się przede wszystkim z jakością, niezawodnością, precyzją, klasyką i elegancją. Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że pierwszy w historii mural Victorinox powstał właśnie z Goog Looking Studio, a w dodatku w centrum Warszawy – powiedział Karol Klepacki, Sales Director w firmie Good Looking Studio.

Aby uzyskać efekt trójwymiarowości mural Victorinox wykonano w technice 3D.

- Mural jest przestrzenną ilustracją poligonową, co oznacza, że powstał z trójkątów, które tworzą przestrzenne bryły. Pod tym względem jest to projekt unikatowy, a podobnych murali próżno szukać w Warszawie
– dodaje Karol Klepacki. Warszawski mural jest pierwszą w historii marki wielkoformatową grafiką malowaną na budynku.

- Warszawski mural jest nawiązaniem do 130 letniej historii i dziedzictwa Victorinox i odzwierciedleniem wartości marki, czyli innowacyjności, jakości i funkcjonalności. Jesteśmy dumni z tego, że Polska na stałe wpisała się w historię Victorinox. – powiedział Bogusław Dutkiewicz, prezes Victorinox Poland.


Źródło: VICTORINOX Poland

www.victorinox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764