logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy w Polsce ploter Agfa Anapurna M3200i RTR

  PR 25.03.2015, przeczytano 559 razy
ilustracjastrzałka

Ostatnie tygodnie przyniosły wdrożenie pierwszego w naszym kraju plotera wielkoformatowego Agfa Anapurna M3200i RTR, umożliwiającego bezpośrednie zadrukowywanie w technice inkjet UV mediów giętkich o szerokości 3,2 m z prędkością do 123 m2/h. Model ten miał swoją światową premierę na ubiegłorocznych targach Fespa Digital w Monachium. Jego pierwszy polski użytkownik zaledwie w ciągu 10 miesięcy wzbogacił swój park sprzętowy o trzy plotery rolowe z serii Anapurna M3200.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-w-polsce-ploter-agfa-anapurna-m3200i-rtr,24317,artykul.html

Mówi Przemysław Arabski, szef działu inkjetowego Agfa Graphics: „To dla nas prawdziwy powód do dumy i satysfakcji, gdy zadowolony klient w niedługim czasie zamawia kilka maszyn z tej samej rodziny. Po udanym wdrożeniu dwóch urządzeń Anapurna M3200 RTR, tym razem zakontraktowany został premierowy na polskim rynku ploter Anapurna M3200i RTR. Warto dodać, że firma, która zdecydowała się na jego zakup, to wieloletni klient Agfa Graphics, posiadający obecnie kilkanaście urządzeń wielkoformatowych z serii Anapurna i Jeti”.

Zaanonsowany po raz pierwszy na targach Fespa Digital 2014 ploter Anapurna M3200i RTR to udoskonalona wersja modelu, który pojawił się w ofercie Agfa Graphics przed niespełna dwoma laty. Szybko znalazł on pierwszych użytkowników na całym świecie. Wielu z nich – jak choćby wspomniana firma z Polski – to przedsiębiorstwa, które dokonały zakupu, bazując na pozytywnych doświadczeniach z wcześniejszą maszyną.

„W przypadku systemu Anapurna M3200 RTR mówimy o swego rodzaju przełomie, gdyż był to pierwszy model z rodziny Anapurna zadrukowujący wyłącznie media giętkie o szerokości maksymalnej 3,2 metra – kontynuuje Przemysław Arabski. – Tym samym stanowi on uzupełnienie naszej bogatej oferty w zakresie urządzeń dedykowanych do bezpośredniego zadrukowywania w technice inkjet UV materiałów takich jak banery, samoprzylepne folie winylowe, frontlity czy backlity”.

Anapurna M3200i RTR oferuje wydajność do 123 m2/h, a za wysoką prędkość i jakość reprodukcji odpowiedzialne są tu nowej generacji 12-pikolitrowe głowice drukujące KM1024i. Urządzenie drukuje w 4 bądź 6 kolorach, w porównaniu z wcześniejszą wersją wprowadzono w nim też nowy design. „Wielu użytkowników doceni z pewnością fakt, że Anapurna M3200i RTR umożliwia jednoczesne podawanie materiału z dwóch niezależnych rolek, także typu siatka bez podkładu – podkreśla Przemysław Arabski. – Jest to zatem bardzo uniwersalne urządzenie, przeznaczone do realizacji różnorodnych aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych na wielu, także nietypowych podłożach. Mamy tu więc do czynienia z w pełni produkcyjnym rozwiązaniem, dodatkowo prezentującym innowacyjny design”.

Anapurna M3200i RTR dedykowana jest dla firm z segmentu sign & display, przedsiębiorstw świadczących różne usługi poligraficzne, jak też drukarń akcydensowych, które poszukują nowych dróg rozwoju. Różnorodność zastosowań wspierają parametry techniczne maszyny, pozwalające na reprodukcję wyrazistych tint, 6-punktowych tekstów i łagodnych przejść tonalnych. Dodatkowym atutem jest niskie zużycie dedykowanych jej atramentów, gwarantujących – jak zapewnia producent – szeroki gamut oraz – za sprawą odpowiedniego poziomu adhezji – długą żywotność i odporność wydruków, także przy zastosowaniach zewnętrznych.

„To sprawia, że Anapurna M3200i RTR staje się optymalnym wyborem przy produkcji banerów czy billboardów, które bardzo często narażone są na złe warunki atmosferyczne, zwłaszcza w naszym klimacie – mówi Przemysław Arabski. – Mamy zatem nadzieję, że w ślad za premierową instalacją plotera kolejne miesiące przyniosą jego następne wdrożenia w polskich przedsiębiorstwach”.

Źródło: Agfa Graphics

www.agfa.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764