logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy w Polsce podręcznik Tiktoka już dostępny

  PR 05.08.2020, przeczytano 1920 razy
ilustracja

TikTok to zdecydowanie najszybciej rozwijający się portal społecznościowy, którego liczba użytkowników przekroczyła już 2 miliardy! Jest to najczęściej pobierana aplikacja na świecie, a jej popularność wciąż rośnie. Jednocześnie TikTok cechuje się bardzo dużym zaangażowaniem użytkowników. Według raportu IndaHash, 94% użytkowników spędza w aplikacji ponad 10 minut dziennie, a 84% czuje się zainspirowanych obejrzanymi treściami. Wzrasta również wiek użytkowników, co sprawia, że TikTok to już nie tylko “aplikacja dla dzieci”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-w-polsce-podrecznik-tiktoka-juz-dostepny,388007,artykul.html

TikTok stał się skutecznym narzędziem marketingowym i sposobem na dotarcie do milionów osób. Jak skutecznie działać na TikToku, by osiągnąć sukces? W odpowiedzi na to pytanie powstał pierwszy w Polsce podręcznik TikToka, napisany przez Marzenę Bednarską.

TikTok od A do Z - Podręcznik” to kompendium wiedzy o TikToku dla osób, które chcą utworzyć i prowadzić konto w tej aplikacji, jak również dla tych, które to konto już od jakiegoś czasu posiadają i zastanawiają się jak je “rozkręcić”. Podręcznik w formie e-booka zawiera szereg praktycznych porad, dotyczących nagrywania i montażu filmów, rozwoju konta czy przygotowania strategii komunikacji z odbiorcami. Czytelnik znajdzie w nim również cenne wskazówki, odnoszących się do  technicznych aspektów prowadzenia konta na TikToku, jak również interpretacji danych analitycznych, które pozwolą lepiej dopasować content do oczekiwań użytkowników. Wszystko to na 180 stronach, wypełnionych wiedzą o TikTok’u.

Marzena Bednarska, znana również jako Classylicious, to autorka bloga, od lat aktywna w mediach społecznościowych (konto classy.licious na Instagramie śledzi prawie 100 tysięcy obserwatorów). Jest absolwentką SGH i magistrem dwóch specjalizacji: Marketing oraz Zarządzanie Strategiczne. Tematyką Social Media zajmuje się zawodowo i prywatnie. Od 2016 roku jest zatrudniona w sieci kin Multikino, gdzie odpowiada, m.in. za realizację strategii marki w kanałach Social Media. Multikino, jako jedna z pierwszych marek w Polsce, przeprowadziło akcję marketingową na TikToku.

  • E-book “TikTok od A do Z - Podręcznik” dostępny jest TUTAJ w cenie 49,00zł

Źródło: Classylicious

www.classylicious.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764