logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy w Polsce podręcznik Tiktoka już dostępny

  PR 05.08.2020, przeczytano 808 razy
ilustracja

TikTok to zdecydowanie najszybciej rozwijający się portal społecznościowy, którego liczba użytkowników przekroczyła już 2 miliardy! Jest to najczęściej pobierana aplikacja na świecie, a jej popularność wciąż rośnie. Jednocześnie TikTok cechuje się bardzo dużym zaangażowaniem użytkowników. Według raportu IndaHash, 94% użytkowników spędza w aplikacji ponad 10 minut dziennie, a 84% czuje się zainspirowanych obejrzanymi treściami. Wzrasta również wiek użytkowników, co sprawia, że TikTok to już nie tylko “aplikacja dla dzieci”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-w-polsce-podrecznik-tiktoka-juz-dostepny,388007,artykul.html

TikTok stał się skutecznym narzędziem marketingowym i sposobem na dotarcie do milionów osób. Jak skutecznie działać na TikToku, by osiągnąć sukces? W odpowiedzi na to pytanie powstał pierwszy w Polsce podręcznik TikToka, napisany przez Marzenę Bednarską.

TikTok od A do Z - Podręcznik” to kompendium wiedzy o TikToku dla osób, które chcą utworzyć i prowadzić konto w tej aplikacji, jak również dla tych, które to konto już od jakiegoś czasu posiadają i zastanawiają się jak je “rozkręcić”. Podręcznik w formie e-booka zawiera szereg praktycznych porad, dotyczących nagrywania i montażu filmów, rozwoju konta czy przygotowania strategii komunikacji z odbiorcami. Czytelnik znajdzie w nim również cenne wskazówki, odnoszących się do  technicznych aspektów prowadzenia konta na TikToku, jak również interpretacji danych analitycznych, które pozwolą lepiej dopasować content do oczekiwań użytkowników. Wszystko to na 180 stronach, wypełnionych wiedzą o TikTok’u.

Marzena Bednarska, znana również jako Classylicious, to autorka bloga, od lat aktywna w mediach społecznościowych (konto classy.licious na Instagramie śledzi prawie 100 tysięcy obserwatorów). Jest absolwentką SGH i magistrem dwóch specjalizacji: Marketing oraz Zarządzanie Strategiczne. Tematyką Social Media zajmuje się zawodowo i prywatnie. Od 2016 roku jest zatrudniona w sieci kin Multikino, gdzie odpowiada, m.in. za realizację strategii marki w kanałach Social Media. Multikino, jako jedna z pierwszych marek w Polsce, przeprowadziło akcję marketingową na TikToku.

  • E-book “TikTok od A do Z - Podręcznik” dostępny jest TUTAJ w cenie 49,00zł

Źródło: Classylicious

www.classylicious.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Stop making stupid people famous!

avatar użytkownika
,

Do kogo ten apel? Do ludzkości?  

,

Uderz w stół...  

avatar użytkownika
,

Do redakcji Signs.pl?  

,

Jeśli czujesz, że oddajesz łamy...  

avatar użytkownika
,

Na co?  

,

Ale czujesz czy nie?
  

avatar użytkownika
,

Najpierw musisz sformułować pytanie - co konkretnie miałaby czuć redakcja?  

,

Czujesz, że przyczyniasz się do sławy ludzi głupich?  

avatar użytkownika
,

Nie oceniamy stopnia mądrości albo głupoty ludzi wypowiadających się w serwisie. Powinniśmy zacząć?  

,

Lepiej nie, przecież mogłoby się okazać, że nie możesz mieć tutaj konta.  

avatar użytkownika
,

To może Ty podejmiesz się moderowania i usuwania głupków zabiegających tutaj o sławę?  

,

Ja tu jestem wyłącznie dla beki.  

avatar użytkownika
,

Całe szczęście że nie dla sławy.  

,

Dla sławy jest pani od podręcznikadotiktoka.
Wydatnie jej pomagasz.
  

avatar użytkownika
,

Znasz ją? I jest też do tego wszystkiego głupia?  

,

Podejrzewasz, że jest?  

avatar użytkownika
,

Sugerujesz że jest, więc jeśli masz odrobinę przyzwoitości to zechcesz zapewne wyjaśnić na jakiej podstawie.  

,

"redakcja, 20.08.2020
Znasz ją? I jest też do tego wszystkiego głupia?"

Hmmm...
To Twój nick i Twoje słowa.
  

avatar użytkownika
,

Wiesz co znaczy znak zapytania?  

,

Gdzieś, kiedyś wyczytałem, że jest próbą zwolnienia z odpowiedzialności za pomówienie.  

avatar użytkownika
,

Nie - jeżeli jest prośbą o doprecyzowanie stanowiska drugiej strony. A raczej nadal może być zawoalowanym pomówieniem, ale polegającym na insynuowaniu czegoś, czego interlokutor nie powiedział. No ale Ty wyraziłeś się dość jasno - przywołałeś tę panią jaką przykład przyczyniania się przez nas do rozsławiania ludzi głupich. Chodzi tylko o to czy będziesz miał na tyle szacunku do samego siebie aby potwierdzić to w sposób, który rodziłby po Twojej stronie pełne, również prawne konsekwencje. Będziesz miał? Znak zapytania nie jest tu insynuacją - wierzymy że będziesz...  

,

Znaczy się nie przeczytałem?  

avatar użytkownika
,

Nie czytasz tego co piszesz? Niedobrze - takie tłumaczenie może uchodzić za próbę uniknięcia odpowiedzialności za pomówienie.  

,

Twojej odpowiedzialności, której chciałeś uniknąć, dodając pytajnik?  

avatar użytkownika
,

Sprawa wygląda tak, że każdy ponosi odpowiedzialność za to co sam mówi. Najwyraźniej nie możesz się z tym pogodzić skoro złapany za rękę twierdzisz że to nie Twoja kończyna...  

,

W istocie.
Ale jak twierdzi pewien naczelny serwisu internetowego dla branży reklamowej, pytajnik zwalnia z odpowiedzialności za treść pytania.
Wszak kto pyta, nie błądzi... czy jakoś tak.
  

avatar użytkownika
,

No to masz pecha bo swój osąd na temat tej pani której nie znasz i nie masz najmniejszych podstaw by ją oceniać zapomniałeś wyposażyć w znak zapytania.  

,

Stop making stupid people famous!

To nie osąd, to APEL.
Nie można karać za apelowanie do dusz i serc.
  

avatar użytkownika
,

Rzecz w tym że Tyt udajesz apelującego do rozumu.  

Najnowsze w tym dziale

Nowa edycja Katalogu PIAP 2021 już na rynku. Publikacja PIAP to praktyczny przewodnik i skuteczne narządzie dla pracowników działów marketingu i promocji, prezentujące bazę liderów rynku upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Katalog PIAP 2021 w wersji drukowanej powstał w nakładzie 5000 egzemplarzy, dostępny jest również w wersji...
W ramach działań Rady Sektorowej ds. Komptencji Sektora Komunikacji Marketingowej przygotowaliśmy piątą już edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowanego na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji.
E-commerce & MarTech Partner SalesTube oraz agencja contentowa Labcon (Group One) przygotowały wspólny Raport Social Media z opisem najważniejszych trendów minionych miesięcy i prognozami na 2021 rok. Opracowanie zawiera ponad 50 stron komentarzy ekspertów, statystyki z kampanii na najbardziej liczących się platformach oraz omówienie wyzwań, które obecnie stoją przed...
Przewodnik po fraudach reklamowych IAB Europe
Nowa publikacja przygotowana przez ekspertów IAB Europe ma na celu podniesienie jakości i efektywności działań w ekosystemie reklamy cyfrowej. Guide to Ad Fraud to kompleksowe opracowanie rodziajów oszustw reklamowych oraz zbiór informacji, jak się przed nimi skutecznie bronić.
IAB Europe wydaje przewodnik po Digital Audio
23 listopada miała miejsce premiera nowej publikacji IAB Europe „Buyer’s Guide to Digital Audio” , która ma na celu pomoc marketerom w planowaniu zakupu mediów audio i zarządzaniu możliwościami jakie daje świat reklamy cyfrowej audio.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764