logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piet Hein Eek na Biznesup! design made in Poland w Łodzi

  PR 30.04.2018, przeczytano 1151 razy
ilustracjastrzałka

Tworzy niepowtarzalny design z pozornie bezużytecznych rzeczy. Jego projekty wyróżnia niedoskonałość i unikatowość, cechy tak pożądane we współczesnym designie. Uznawany za mistrza upcyklingu, czyli twórczego wykorzystania odpadów z jednoczesnym podwyższeniem jakości wykorzystanego materiału. Piet Hein Eek, światowej sławy, holenderski projektant i kreator trendów, absolwent prestiżowej Design Academy Eindhoven, będzie gościem specjalnym tegorocznej edycji BiznesUp! design made in Poland. Piet Hein Eeek podczas wykładu otwartego w piątek, 25 maja o godzinie 17:30 opowie o ekologii w służbie współczesnego designu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piet-hein-eek-na-biznesup%21-design-made-in-poland-w-lodzi,36346,artykul.html

Po latach dobrej passy dla wyrobów plastikowych, masowej produkcji i tworzenia jedynie doskonałych projektów, przyszedł czas, by spojrzeć na design bardziej krytycznie, między innymi z perspektywy jego użyteczności względem ekologii. Stąd stale rosnąca popularność upcyklingu, procesu, w którym wykorzystywane są odpady do produkcji nowych przedmiotów.

Ekologia w służbie designu

Metodą upcyklingu od lat posługuje się Piet Hein Eek, ceniony na świecie, holenderski projektant, który na stałe tworzy z największymi markami zajmującymi się wykończeniem wnętrz. 25 maja, w piątek o godzinie 17:30 w trakcie trwania forum BiznesUp! design made in Poland, podczas wykładu otwartego, dostępnego dla wszystkich gości festiwalowych, Piet Hein Eek opowie o świadomym projektowaniu i ekologii w służbie designu, pokonywaniu schematów i podążaniu za niedoskonałością w tworzeniu produktów, a także o tym, czy można tworzyć biznes w oparciu o ekologiczne rozwiązania. Forum odbędzie się podczas trwania 12 edycji Łódź Design Festival na terenie Art_Inkubatora, przy ul. Tymienieckiego 3 w Łodzi.

Piet Hein Eek w ostatnim czasie współpracował z marką IKEA, czego efektem są między innymi kolekcje JASSA oraz INDUSTRIELL obejmująca szeroki wybór mebli i oświetlenia oraz akcesoriów. Piet Hein Eek tworząc projekty dla największych marek kieruje się przede wszystkim ekologicznymi rozwiązaniami, wykorzystując dostępne materiały. W przypadku kolekcji dla marki IKEA starał się  nadać przedmiotom cech charakterystycznych dla tworzenia ludzką ręką, przy jednoczesnym zachowaniu przemysłowego procesu produkcyjnego.

Projekt „Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez organizację i promocję Łódź Design Festival 2018 i Łódź Design Forum” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.

ilustracjastrzałka

O Konferencji Open Source Day

Open Source Day to największe w Polsce i Europie wydarzenie poświęcone otwartemu oprogramowaniu. W dotychczasowych edycjach udział wzięło ponad 6 tys. osób, a kilkanaście tysięcy śledziło relację online. Open Source Day stanowi platformę wymiany wiedzy na temat otwartego oprogramowania, jednego z najważniejszych kierunków rozwoju nowoczesnych technologii, umożliwiającego tworzenie wysokiej jakości, stabilnych rozwiązań IT, które dziś są podstawą działania wszystkich gałęzi gospodarki. 11. edycja konferencji odbędzie się w dniu 23 maja 2017 r. w Warszawie.

Źródło: Lightscape

www.lightscape.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764