logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pij mleko! będziesz Wielki” z Wielką gwiazdą!

  PR 21.01.2010, przeczytano 14663 razy
ilustracjastrzałka

Jak często sięgasz po szklankę mleka? A może trzeba Cię do niej nakłaniać? Rusza nowa odsłona najbardziej rozpoznawalnej kampanii społecznej w Polsce - "Pij mleko! będziesz Wielki" - z wielką gwiazdą Marcinem Gortatem!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pij-mleko%21-bedziesz-wielki-z-wielka-gwiazda%21,10094,artykul.html

W tegoroczną kampanię zaangażował się pierwszy Polak, który zagrał w play-off w NBA - Marcin Gortat. Podkreśla on, że od najmłodszych lat pije mleko.
Kreacja kampanii nawiązująca do dyscypliny sportu uprawianej przez bohatera siódmej odsłony obejmuje reklamy telewizyjne, prasowe, internetowe i outdoorowe.

"Pij mleko! będziesz Wielki" to pro - zdrowotna kampania społeczna prowadzona od 2003 roku, jako element szerszego, długofalowego programu "Marketing dla Przyszłości" realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.
Kampania ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom, jak ważne dla naszego rozwoju jest picie mleka i przeciwdziałanie osteoporozie. Autorytety z zakresu medycyny i dietetyki podkreślają, że to właśnie mleko jest najlepiej przyswajalnym i najłatwiej dostępnym źródłem wapnia.

"Naszym głównym celem jest zachęcenie do picia mleka i wskazanie jak wielkim problemem zdrowotnym jest osteoporoza, którą zagrożonych w Polsce jest aż 5 milionów kobiet i 4 miliony mężczyzn. Te dane są naprawdę alarmujące. Dlatego też od siedmiu lat konsekwentnie prowadzimy działania, które mają zwrócić uwagę dzieci i dorosłych na zdrowe nawyki. Cieszymy się również, że na przestrzeni lat kampania "Pij mleko! będziesz Wielki" zagościła na dobre w świadomości Polaków.” - mówi Paweł Kowalewski, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Sukces poprzednich odsłon oraz przeprowadzone badania potwierdzają, że konsekwencja w prowadzenia takiej inicjatywy daje wymierne efekty. Jest ona najbardziej widoczną i rozpoznawalną kampanią w Polsce. Potwierdzeniem tego są wyniki badań Millward Brown SMG/KRC przeprowadzone dla Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Hasło "Pij mleko! będziesz Wielki" rozpoznaje aż 96% Polaków, a blisko 80%, uważa kampanię za wiarygodną*.

Co więcej kampania "Pij Mleko! będziesz Wielki" zajęła trzecie miejsce w plebiscycie internautów Fundacji Komunikacji Społecznej na najlepszą kampanię 2008-go roku. W 2009 nominowana była do prestiżowej nagrody Effie w kategorii Long Term. Otrzymała również uznanie ekspertów International Osteoporosis Founddation 2006 - jako przykład skutecznych i zakrojonych na szeroką skalę działań dotyczących profilaktyki osteoporozy.

Kreację przygotowała agencja Communication Unlimited, która od samego początku dba o zachowanie spójnego wizerunku kampanii. Przy jej powstaniu pracowali znakomici profesjonaliści m.in.: reżyser Grzegorz Kuczeriszka, fotografik Andrzej Świetlik oraz Marek Kościkiewicz autor muzyki.

Na przestrzeni lat w prace na rzecz kampanii zaangażowało się społecznie wiele firm z branży komunikacji marketingowej - w tym ponad 200 partnerów medialnych.

Źródło: IAA

* Wyniki badań zrealizowanych za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown SMG/KRC, marzec 2009

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktywacja konsumencka i promocja Monster x McLaren
W 2024 roku zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią współpracę z marką napojów energetycznych, Monster Energy. Logotyp firmy od tego momentu jest widoczny na kaskach, kombinezonach, czapkach i bidonach kierowców Lando Norrisa oraz Oscara Piastriego. W tym roku firmy postanowiły wystartować ze wspólną promocją handlową, w ramach...
Sebastian Stankiewicz w gangsterskim spocie społecznym
Dwie na trzy kury znoszące jaja w Polsce spędzają całe życie w ciasnej klatce. Stowarzyszenie Otwarte Klatki pokazuje, że każdy z nas może zmienić ich los – w najnowszym spocie organizacji aktor Sebastian Stankiewicz zaprasza do „gangu troski o nioski”. 
Jovan Protić Prezesem Zarządu IAA Polska w kadencji 2025-2027
We wtorek 10 czerwca członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na Walnym Zebraniu Wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2025 – 2027. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. 
Każda Puszka Cenna i Żabka edukują na temat systemu kaucyjnego
Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa Każda Puszka Cenna, w Polsce wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat nadchodzących zmian podczas happeningu na wrocławskim Placu Solnym.
Canon wspiera odbudowę raf koralowych
W wyniku partnerstwa powstało przełomowe, pierwsze w swoim rodzaju laboratorium hodowli koralowców w zachodniej części Oceanu Indyjskiego. Wykorzystuje ono zaawansowaną technologię obrazowania, której celem jest zwiększenie odporności raf koralowych na zmiany klimatu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764