logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piłka i słynni piłkarze w globalnej kampanii Pepsi

  PR 12.03.2018, przeczytano 6275 razy
ilustracjastrzałka

Pepsi od kilkudziesięciu lat łączy kolejne pokolenia fanów ze światowymi ikonami popkultury. Dzisiaj Pepsi ogłasza prawdziwą gratkę dla fanów futbolu na świecie – globalną kampanię „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.”, która ujawni dotychczas nieznane momenty i wyjątkowe doświadczenia piłkarskie szóstki znakomitych, światowej klasy zawodników. To będzie prawdziwa gratka dla wszystkich fanów futbolu!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilka-i-slynni-pilkarze-w-globalnej-kampanii-pepsi,35749,artykul.html

- Pepsi od lat współpracuje ze światowymi gwiazdami futbolu. W tym roku zapraszamy naszych konsumentów i fanów piłki nożnej w Polsce do wyjątkowej, wspólnej zabawy  i przeżywania piłkarskich emocji razem z polską gwiazdą piłki nożnej - Kubą Błaszczykowskim – mówi Karolina Demus, Dyrektor Marketingu na Europę Centralną, PepsiCo.

Światowa kampania Pepsi „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.” ukazuje piękno piłki nożnej słynnych zawodników, zarówno na boisku, jak i poza nim. Gwiazdy tegorocznej kampanii to niezwykły, piłkarski skład, w którym znalazły się zarówno wschodzące talenty, jak i uznani idole:

Do tego wspaniałego gwiazdorskiego składu dołącza również Kuba Błaszczykowski, z którym Pepsi przedłużyła współpracę na 2018 r. Kuba Błaszczykowski to gwiazda piłki nożnej i ulubieniec kibiców, zarówno w Polsce jak i za granicą. Kuba wierzy, że gdy ma się pasję i maksymalnie jej się poświęci, prędzej czy później przyjdzie moment, że marzenia się spełnią. To właśnie piłkarska pasja i determinacja Kuby sprawiły, że pokonał drogę ze szkolnych boisk w rodzinnej miejscowości na największe piłkarskie stadiony Europy.

Na unikalnych produktach Pepsi, które już w kwietniu pojawiają się w sklepach, fani znajdą spersonalizowaną grafikę, na której Kuba prezentuje się na tle jastrzębia. To nawiązanie do temperamentu jednego z najlepszych polskich skrzydłowych na boisku – Kuba jest waleczny, ofensywny i nieustraszony, a wśród sportowych rywali budzi szacunek. Specjalnie dla kibiców Kuby oraz fanów, Pepsi przygotowała wywiad z Kubą Błaszczykowskim, z którego można dowiedzieć się m.in. jaką supermoc chciałby posiadać, jakie jest jego najważniejsze, piłkarskie wspomnienie, oraz który piłkarz jest dla niego największym idolem.

W ramach globalnej kampanii Pepsi „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.” wyjątkowe elementy graficzne stworzone dla każdego ze słynnych piłkarzy będą widoczne na limitowej edycji puszek Pepsi, atrakcyjnych materiałach w Internecie oraz w widowiskowej reklamie telewizyjnej, na którą czekają fani w ponad 60 krajach na świecie.

Ekscytująca reklama telewizyjna

W globalnej kampanii reklamowej Pepsi „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.”, która będzie emitowana w telewizji przy okazji partnerstwa Pepsi i Ligii Mistrzów UEFA, zobaczymy piątkę najlepszych piłkarzy świata. Do energetycznych, piłkarskich zmagań wprost na ulicach miasta będą ich dopingować pełni entuzjazmu fani. Piłkarski dream-team w składzie: Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli, wraz z polską gwiazdą Kubą Błaszczykowskim -zachwyci fanów umiejętnościami i zwinnością, sunąc wśród tłumu, jednocześnie starając się unikać piłek wypełnionych farbą, które pojawiają się z każdej strony. Rosnący doping i podekscytowanie sprawiają, że coraz więcej osób decyduje się przeżyć te wyjątkowe chwile, włączając się do wspólnej zabawy i dopingując piłkarzy do gry. Wkrótce wszystko wokół – ściany, okna i ludzie są pochlapani farbą.

A wszystko przy pulsujących dźwiękach utworu „Light it Up (z udziałem Nyla & Fuse ODG) (Remix)” Major Lazer.

Reklama pojawi się w Polsce już w kwietniu – w telewizji oraz w internecie.

W tym roku Pepsi, jako oficjalny partner Ligi Mistrzów UEFA, przygotowała wiele atrakcyjnych działań marketingowych w duchu futbolu. Kuba Błaszczykowski będzie twarzą promocji konsumenckiej Pepsi i pojawi się we wspierających ją działaniach komunikacyjnych, które obejmą reklamę telewizyjną, promocję w Internecie oraz obecność w sklepach.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764