logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piłka w grze: Świetne wyniki Legii Warszawa i strzelający Lewandowski

  PR 17.11.2024, przeczytano 292 razy
ilustracjastrzałka
Wykres 1. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn PKO BP Ekstraklasy w październiku 2024 (prasa i wybrane portale internetowe)

Czołowe drużyny przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów zestawienia w zdecydowanej większości zaliczyły bardzo udany miesiąc. Nasi przedstawiciele w klubowej Europie są w znakomitej formie piłkarskiej, co przełożyło się na równie wysoki wynik medialny. Robert Lewandowski zdobył dziesięć bramek w pięciu meczach FC Barcelony, co dziennikarze zgodnie oceniają jako niespodziewanie wysoką formę naszego napastnika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilka-w-grze%3A-swietne-wyniki-legii-warszawa-i-strzelajacy-lewandowski,406512,artykul.html

Piłkarze warszawskiej Legii imponująco zaprezentowali się w ubiegłym miesiącu: z sześciu meczów wygrali pięć, a jeden zremisowali. Zawodnicy Goncalo Feio dobrze zaprezentowali się w rozgrywkach międzynarodowych, gdzie najpierw zwyciężyli z faworytem rywalizacji − Betisem, a następnie rozprawili się z serbskim TSC. Media sportowe dzielą się optymistycznymi wizjami na temat występów naszych drużyn − liderów zestawienia na arenie międzynarodowej.

W pierwszy weekend października zmierzyły się ze sobą czołowe drużyny naszego zestawienia. Jagiellonia Białystok zremisowała u siebie z Legią Warszawa 1:1. Lider ligi − Lech Poznań − rozpoczął miesiąc niespodziewaną porażką z Motorem Lublin, lecz dzięki zwycięstwom w kolejnych meczach utrzymał się na pierwszej pozycji w tabeli PKO BP Ekstraklasy. Klub z ul. Bułgarskiej pokonał w wyjazdowym spotkaniu Cracovię, a następnie zdobył komplet punktów przed swoją publicznością w starciu z Radomiakiem Radom. Pogarsza się sytuacja boiskowa Śląska Wrocław. Drużyna z Dolnego Śląska w obecnym sezonie wygrała tylko jeden mecz spośród trzynastu rozegranych − to najgorszy rezultat w lidze. W social mediach kibice domagają się podjęcia natychmiastowych działań w celu poprawy piłkarskiej postawy. Z kolei dla Jagielloni październik był naprawdę udanym miesiącem. Rozpoczął się od niesamowicie ważnego wyjazdowego zwycięstwa z uznaną w Europie FC Kopenhagą, a następnie drużyna z Białegostoku pewnie pokonała mołdawski Petrocub 2:0. Podopieczni Adriana Siemieńca zanotowali ponadto dwa zwycięstwa w lidze i zapewnili sobie kolejną rundę Pucharu Polski dzięki wygranej nad Chojniczanką 3:0. Duma Podlasia zebrała sporo pozytywnych opinii w ubiegłym miesiącu, a internetowe portale sportowe podkreślają imponujący wzrost formy piłkarzy w ostatnim czasie.

 Kolejne miejsca zajęły odpowiednio: Raków CzęstochowaGórnik ZabrzeCracoviaWidzew Łódź Radomiak Radom.

Wisła Kraków niezmiennie przoduje w dziedzinie medialności klubów Betclic I Ligi. Za nią uplasował się kolejno Ruch Chorzów i ŁKS Łódź. Czołową piątkę zamknęła Arka Gdynia i Wisła Płock. Najbardziej medialnymi aspektami były wydarzenia boiskowe, ponieważ Wisła w ubiegłym miesiącu zmierzyła się z aktualnym liderem Betclic 1 Ligi, Bruk-Betem Termalica Niecieczą. Drużyna z Krakowa wygrała przed własną publicznością 2:0. „Biała Gwiazda” zwyciężyła również dwukrotnie 1:3 w wyjazdowych spotkaniach − z Pogonią Siedlce i Wisłą Płock. Mimo to najbardziej utytułowany klub Betclic I Ligi nadal znajduje się w drugiej połowie tabeli. Ruch Chorzów zanotował pasmo zwycięstw w październikowych pojedynkach Betclic I Ligi, co pozwoliło „niebieskim” zdobyć mocną pozycję w lidze oraz wywołało sporą liczbę pozytywnych artykułów poświęconych dobrej grze Ruchu. Drużyna z ul. Cichej poradziła sobie kolejno z Kotwicą KołobrzegStalą Rzeszów Wartą Poznań. Podium zestawienia zamknął ŁKS Łódź, który utrzymuje się w czołówce tabeli, ale ostatnie występy łódzkiej drużyny budzą wątpliwości co do ostatecznego sukcesu. Zamykająca podium Betclic I Ligi Arka Gdynia zajęła czwarte miejsce w naszym zestawieniu, a czołową piątkę zamknęła Wisła Płock.

Kolejne miejsca zajęły odpowiednio: Odra Opole, Bruk-Bet Termalica Nieciecza, Warta PoznańStal Rzeszów i Górnik Łęczna.

ilustracjastrzałka

Wykres 2. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn Betclic I Ligi w październiku 2024 (prasa i wybrane portale internetowe)

Wśród piłkarzy na czele ponownie znalazł się Robert Lewandowski. Tuż za nim uplasował się Wojciech Szczęsny Piotr Zieliński. Znakomita forma strzelecka naszego reprezentanta przełożyła się na wręcz rekordowy wynik pod względem medialnym. Dublet w Gran Derbi (wyjazdowym pojedynku z odwiecznym rywalem – Realem Madryt) oraz podwójna zdobycz w meczu ligowym z Sevillą i międzynarodowym starciem z Young Boys umocniła pozycję dumy Katalonii. Robert Lewandowski w ubiegłym miesiącu spotkał się na boisku ze swoją byłą drużyną (Bayernem Monachium) i swoją bramką pomógł w zwycięstwie FC Barcelony 4:1. Jednakże najwięcej pochwał spłynęło na lidera naszego zestawienia po występie w meczu z Alaves, gdzie strzelił wszystkie trzy bramki. Media sportowe wciąż żyją powrotem Wojciecha Szczęsnego do profesjonalnej piłki, a w social mediach trwają dyskusje na temat jego pierwszego występu między słupkami FC Barcelony. Podium rankingu zamknął Piotr Zieliński, który w hicie ligi włoskiej zdobył aż dwie bramki. Nie pomogło to jednak w zwycięstwie, ponieważ Inter Mediolan zremisował wówczas 4:4 z Juventusem Turyn. Czołową piątkę zestawienia zamykają kolejni piłkarze włoskiej ligi – Nicola Zalewski Łukasz Skorupski.

 Kolejne miejsca zajęli odpowiednio: Kacper UrbańskiMarcin BułkaJakub KiwiorPaweł Dawidowicz Sebastian Walukiewicz.

ilustracjastrzałka

Wykres 3. TOP 10 najbardziej medialnych piłkarzy w październiku 2024 (prasa i wybrane portale internetowe

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów S.A.

www.imm.com.pl

Dodatkowe informacje:

„Piłka w grze” (dawniej „Polska Piłka”) to cykliczna analiza prowadzona przez Instytut Monitorowania Mediów (do stycznia 2024 r. przez PSMM Monitoring & More). Uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, La Liga, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Badanie prowadzone jest cyklicznie od 1 marca 2010 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky
Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.
Gazeta.pl rozprawia się z głównymi grzechami internetu
W maju tego roku Gazeta.pl zapytała czytelników „Co Cię wkurza w portalach?”. Odpowiedzi udzieliło ponad 2000 internautów i internautek, którzy wymienili osiem głównych problemów portali internetowych. Redakcja postanowiła się z nimi zmierzyć i poszukać rozwiązań zmieniających portal w bardziej przyjazny czytelnikom. Wprowadzane zmiany...
Platformy Max i Player dostępne dla użytkowników VIDAA Smart TV
Warner Bros. Discovery w Polsce i VIDAA ogłosiły współpracę, w ramach której serwisy Player i Max dołączyły do oferty platformy Smart TV. Dzięki temu użytkownicy VIDAA zyskali dostęp do bogatej biblioteki atrakcyjnych treści Warner Bros. Discovery.
Blix: gazetki z promocjami trafią do blisko 120 portali lokalnych
Grupa Blix, której czołowym produktem jest aplikacja BLIX – agregator e-gazetek promocyjnych nr 1 w Polsce, nawiązała strategiczną współpracę z nowoczesnym systemem CMS – siecportali.pl, który wspiera lokalnych wydawców. Razem z nim Grupa Blix rozszerzy dystrybucję cyfrowych gazetek swoich partnerów na ponad 118 lokalnych portali informacyjnych. Dzięki temu dostęp do...
Najbardziej opiniotwórcze media: październik 2024
W październiku liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu została „Rzeczpospolita”. Dziennik awansował o jedną pozycję i zanotował ponad 4,7 tys. cytowań. Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, generując ponad 4,2 tys. wzmianek. Trzecie miejsce należy do Wirtualnej Polski, która zyskała dwie pozycje, osiągając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764