logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piłkarki GieKSy w kampanii promującej Różowy Październik

  PR 03.10.2024, przeczytano 372 razy
ilustracjastrzałka

Zasada złotego gola obowiązywała w futbolu krótko i raczej nikt za nią nie tęskni, bo zwyczajnie nie przyniosła nic dobrego. Ale Superbet znalazł sposób, by każdy gol był złoty. A nawet… warty tysiąc złotych!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilkarki-gieksy-w-kampanii-promujacej-rozowy-pazdziernik,405943,artykul.html

O co chodzi? Październik jest miesiącem świadomości raka piersi, przez co nazywany jest „Różowym Październikiem”. – Jako Superbet z przyjemnością dołączamy do akcji i łączymy ją ze sportowymi emocjami – mówi Katarzyna Gawlik, Dyrektor Marketingu Superbet Polska.

W 8. kolejce Orlen Ekstraligi (sobota, 5. października, godz. 11) piłkarki GKS Katowice zmierzą się na własnym boisku z Górnikiem Łęczna. Zawodniczki lidera Ekstraligi wystąpią w tym meczu ze specjalnymi, różowymi opaskami, przypominającymi o miesiącu październiku, jako okresie szczególnej uwagi dla profilaktyki i leczenia raka piersi. Oprócz oczywistej motywacji jaką jest zwycięstwo i kolejne punkty dopisane w ligowej tabeli, Superbet, sponsor główny wielosekcyjnego GKS Katowice, dorzuca piłkarkom GieKSy kolejny powód, by wygrać. I to wygrać wysoko. Za każdego strzelonego przez zawodniczki z Katowic gola, Superbet przekaże 1000 zł dla Fundacji Oko w Oko z Rakiem, wspierającej leczenie kobiet chorych na nowotwór piersi i promującej profilaktykę w walce z chorobą.

ilustracjastrzałka

­– W Superbet doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, jak ważny dla zdrowia jest sport, a jeszcze istotniejsza profilaktyka, dlatego z przyjemnością wspieramy takie inicjatywy jak Różowy Październik. Walka z rakiem piersi i budowanie świadomości społecznej dotyczącej tej choroby to bardzo ważne zadanie, które razem z Fundacją Oko w Oko z Rakiem chcemy pomóc realizować. Mamy nadzieję, że zawodniczki GieKSy potwierdzą dobrą formę i wysoko wygrają, a my w ramach naszej akcji, będziemy mogli przekazać dodatkowe środki na działania Fundacji i wsparcie działań edukacyjnych i profilaktycznych. – uśmiecha się Katarzyna Gawlik.

W akcję zaangażowali się także kapitanowie drużyn sponsorowanych przez Superbet.

– Nie ograniczamy się tylko do działania z piłkarkami GKS Katowice. Przedstawiciele wspieranych przez nas męskich zespołów piłkarskich też mają w sercu dobro i zdrowie kobiet i nie trzeba było ich namawiać, aby włączyli się w akcję. Cała Superbetowa drużyna jest zaangażowana, by dotrzeć do jak największej liczby pań. Głęboko wierzymy, że uda nam się część z nich skłonić do przeprowadzenia badań kontrolnych, a te mogą przecież uratować życie – dodaje.

Na sobotnie spotkanie (początek godz. 11.00, Stadion Miejski w Katowicach) zapraszamy wszystkich kibiców! Zaproście również bliskie Wam kobiety, które na specjalnym stanowisku Fundacji Oko w Oko z Rakiem będą mogły dowiedzieć się więcej o profilaktyce, badaniach i sposobach dbania o swoje zdrowie.

Źródło: Superbet Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głos marki i piosenka MediaMarkt
MediaMarktSaturn wprowadza kompleksowy branding audio, który uzupełnia design i wzmacnia pozycjonowanie marki
Firma TEBA, dostawca ploterów z 35-letnim doświadczeniem na rynku, wraz z firmą Mimaki Europe, liderem w dziedzinie cyfrowych drukarek atramentowych, organizują Dni Otwarte w dniach 4-6 grudnia w Natolinie k. Łodzi. Tematem przewodnim będzie prezentacja innowacyjnej technologii druku transferowego atramentami pigmentowymi na tekstyliach TRAPIS (Transfer Pigment System). Będzie to...
Targi RetailShow2024 - 20-21 listopada w Centrum EXPO XX
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2024, największa impreza dla przedstawicieli sektora retail w Polsce, odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas dwudniowego wydarzenia zostanie zaprezentowana oferta blisko 200 firm z Polski i ze świata. Centralnym punktem na mapie targów będzie Modelowy Sklep prezentujący najnowsze...
Child grooming w sieci - kampania edukacyjna
W dobie powszechnego dostępu do internetu dzieci narażone są na różne niebezpieczne pułapki, w tym child grooming – zjawisko, które polega na nawiązywaniu kontaktu przez dorosłych z zamiarem wykorzystania seksualnego. To działania, które mogą zaczynać się bardzo niewinnie – od zwykłej rozmowy, przez „przyjazne” wsparcie emocjonalne, aż...
Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB podjął decyzję o powołaniu Rady ds. loterii promocyjnych i audioteksowych. Inicjatywa ta ma na celu zgromadzenie ekspertów i wypracowanie standardów rynkowych w obszarze, który ma istotne znaczenie w działaniach marketingowych wielu marek i firm na polskim rynku..
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764