logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piłkarska promocja Kinder, Duplo i Nutella

  PR 06.02.2016, przeczytano 6166 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem lutego rusza multibrandowa kampania marek Kinder, Duplo i Nutella skierowana do miłośników footballu. Za strategię mediową i zakup mediów odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilkarska-promocja-kinder%2C-duplo-i-nutella,27376,artykul.html

W sklepach dostępne będą promocyjne opakowania Kinder  Bueno, Kinder Chocolate, Kinder Delice, Kinder Mleczna Kanapka,  Kinder Maxi King, Kinder Schoko-Bons, Kinder Country, Kinder Pingui, Duplo oraz Nutella. Do każdego z produktów przypisana jest określona liczba punktów. Punkty można wymienić na piłkarskie nagrody z limitowanej serii . Promocja trwa do wyczerpania zapasów.

Szczegóły akcji znajdują się na stronie http://mistrzowskietowarzystwo.pl/.

Każdy miłośnik produktów Kinder, Duplo i Nutella, który wymieni promocyjne opakowania na nagrody weźmie udział w losowaniu nagrody głównej udziału w rodzinnym  evencie, którego gwiazdą będzie Jerzy Dudek, gwiazda polskiej piłki nożnej i piłkarz najlepszych europejskich klubów.

Właścicielem marek Kinder, Duplo i Nutella jest Ferrero Polska Commercial.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawa: wojewoda unieważnia uchwałę krajobrazową
Reklamoza w Warszawie na razie zostaje, a uporządkowanie przestrzeni miejskiej odwlecze się w czasie. Przegłosowana w styczniu warszawska uchwała krajobrazowa została unieważniona przez Konstantego Radziwiłła – wojewodę mazowieckiego.
Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764