logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piłkarska promocja Kinder, Duplo i Nutella

  PR 06.02.2016, przeczytano 6867 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem lutego rusza multibrandowa kampania marek Kinder, Duplo i Nutella skierowana do miłośników footballu. Za strategię mediową i zakup mediów odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilkarska-promocja-kinder%2C-duplo-i-nutella,27376,artykul.html

W sklepach dostępne będą promocyjne opakowania Kinder  Bueno, Kinder Chocolate, Kinder Delice, Kinder Mleczna Kanapka,  Kinder Maxi King, Kinder Schoko-Bons, Kinder Country, Kinder Pingui, Duplo oraz Nutella. Do każdego z produktów przypisana jest określona liczba punktów. Punkty można wymienić na piłkarskie nagrody z limitowanej serii . Promocja trwa do wyczerpania zapasów.

Szczegóły akcji znajdują się na stronie http://mistrzowskietowarzystwo.pl/.

Każdy miłośnik produktów Kinder, Duplo i Nutella, który wymieni promocyjne opakowania na nagrody weźmie udział w losowaniu nagrody głównej udziału w rodzinnym  evencie, którego gwiazdą będzie Jerzy Dudek, gwiazda polskiej piłki nożnej i piłkarz najlepszych europejskich klubów.

Właścicielem marek Kinder, Duplo i Nutella jest Ferrero Polska Commercial.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764