Z początkiem lutego rusza multibrandowa kampania marek Kinder, Duplo i Nutella skierowana do miłośników footballu. Za strategię mediową i zakup mediów odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.
W sklepach dostępne będą promocyjne opakowania Kinder Bueno, Kinder Chocolate, Kinder Delice, Kinder Mleczna Kanapka, Kinder Maxi King, Kinder Schoko-Bons, Kinder Country, Kinder Pingui, Duplo oraz Nutella. Do każdego z produktów przypisana jest określona liczba punktów. Punkty można wymienić na piłkarskie nagrody z limitowanej serii . Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
Szczegóły akcji znajdują się na stronie http://mistrzowskietowarzystwo.pl/.
Każdy miłośnik produktów Kinder, Duplo i Nutella, który wymieni promocyjne opakowania na nagrody weźmie udział w losowaniu nagrody głównej udziału w rodzinnym evencie, którego gwiazdą będzie Jerzy Dudek, gwiazda polskiej piłki nożnej i piłkarz najlepszych europejskich klubów.
Właścicielem marek Kinder, Duplo i Nutella jest Ferrero Polska Commercial.
Źródło: Dentsu Aegis Network Polska