logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piłkarze Bałtyku Gdynia rozpoczną sezon z logiem Energi na piersiach

  PR 11.08.2017, przeczytano 579 razy

Grupa Energa została sponsorem strategicznym Klubu Sportowego Bałtyk Gdynia. Decyzja o współpracy została podjęta przede wszystkim ze względu na realizowaną przez stowarzyszenie działalność sportową, zorientowaną na szkolenie i wychowywanie młodzieży. Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że ważne dla firmy jest wspieranie lokalnych projektów, służących integracji mieszkańców Trójmiasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilkarze-baltyku-gdynia-rozpoczna-sezon-z-logiem-energi-na-piersiach,33380,artykul.html

Bałtyk Gdynia to klub piłkarski o historii sięgającej 1930 r., kiedy to zaledwie w cztery lata od otrzymania przez Gdynię praw miejskich, w dzielnicy Grabówek zawiązała się nieformalna drużyna KS BAŁTYK. W listopadzie 1931 r. Robotniczy Klub Sportowy BAŁTYK stał się członkiem PZPN. Na awans do ekstraklasy kibice czekali jednak aż do 1980 r. Drużyna zagrała w I lidze 7 sezonów (z jednorocznym spadkiem w 1986 r.). Obecnie kadra seniorów SKS Bałtyk aspiruje do powrotu do II ligi.

- Wspieranie lokalnych inicjatyw wpisuje się w naszą strategię marketingową. Do nawiązania współpracy z Bałtykiem zachęciła nas prowadzona przez klub od 2013 r. Akademia Piłkarska, w ramach której prowadzone są treningi dla dzieci już od 7 roku życia. Liczymy, że dzięki naszemu zaangażowaniu stowarzyszenie będzie mogło jeszcze skuteczniej prowadzić szkolenie najmłodszych. Być może to właśnie w klubie z Gdyni wyrośnie talent na miarę Roberta Lewandowskiego – mówi Anna Ziobroń, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji w Energa SA.

Zawodnicy drużyny seniorskiej po raz pierwszy wybiegną na boisko z logiem Energi na piersiach już w najbliższą sobotę, 12 sierpnia. W pierwszym meczu sezonu podejmą na Narodowym Stadionie Rugby w Gdyni drużynę KKS 1925 Kalisz. Znak sponsora pojawi się także na strojach juniorów, a także dzieci trenujących w Bałtyku.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z  tak renomowaną spółką energetyczną, jak Energa. Liczymy, że zaowocuje ona w najbliższej przyszłości zarówno awansem sportowym, jak i organizacyjnym naszego klubu. Mamy nadzieję, że sponsoring strategiczny tak rozpoznawalnej marki pozwoli zbudować podwaliny pod przyszłe sukcesy, zarówno w piłce młodzieżowej, jak i seniorskiej. Cieszymy się, że wspólne działania Grupy Energa oraz SKS Bałtyk Gdynia pozwolą stworzyć kolejny silny ośrodek piłkarski na Pomorzu –
mówi Józef Stopyra, prezes zarządu SKS Bałtyk.

Źródło: Energa SA

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764