Wzorem topowych, światowych brandów modowych, które podejmują współpracę marketingową z takimi sławami jak David Beckham, Christiano Ronaldo czy Lionel Messi, multibrandowy dom mody Gomez zorganizował sesję zdjęciową prezentującą kolekcje marek premium dostępnych w Gomez Fashion Store. W roli modeli wystąpili piłkarze Barry Douglas, Tomasz Kędziora, Tamás Kádár, Darko Jevtić oraz Paulus Arajuuri. Towarzyszyły im profesjonalne modelki: finalistka Miss Polski 2015, Andżelika Krzykacz, była Miss Warszawy, Monika Ordowska oraz Miss Wielkopolski, finalistki Miss Polski 2014, Maja Nizio.
Zdjęcia zostały wykonane przez znanego w branży fotografa mody, Wojciecha Wojtczaka, autora kampanii reklamowych dla największych polskich i międzynarodowych agencji reklamowych i domów mody.
Sesja miała niezwykle luksusowy i prestiżowy charakter – styliści wykorzystali odzież, obuwie i akcesoria z kolekcji takich marek premium jak: Armani Collezioni, Armani Jeans, Boss, Calvin Klein, Escada, Furla, Guess, Iceberg, Joop!, Lacoste, Liu Jo, Love Moschino, Michael Kors, Pinko, Red Valentino, Strellson, Tommy Hilfiger, Tru Trussardi czy Z Zegna.
Zdjęcia zostały wykorzystane w kampanii re-marketingowej Gomez Fashion Store i internetowego domu mody Gomez, pojawiły się w prasie ogólnopolskiej oraz outdoorze na terenie Poznania. Efekty sesji można również obejrzeć na stronie internetowej http://gomez.pl/sesjamistrzapolski/
Źródło: Gomez