logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piłkarze Lecha Poznań w sesji zdjęciowej dla multibrandowego domu mody Gomez

  PR 28.07.2015, przeczytano 1057 razy
ilustracjastrzałka

Wzorem topowych, światowych brandów modowych, które podejmują współpracę marketingową z takimi sławami jak David Beckham, Christiano Ronaldo czy Lionel Messi, multibrandowy dom mody Gomez zorganizował sesję zdjęciową prezentującą kolekcje marek premium dostępnych w Gomez Fashion Store. W roli modeli wystąpili piłkarze Barry Douglas, Tomasz Kędziora, Tamás Kádár, Darko Jevtić oraz Paulus Arajuuri. Towarzyszyły im profesjonalne modelki: finalistka Miss Polski 2015, Andżelika Krzykacz, była Miss Warszawy, Monika Ordowska oraz Miss Wielkopolski, finalistki Miss Polski 2014, Maja Nizio. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilkarze-lecha-poznan-w-sesji-zdjeciowej-dla-multibrandowego-domu-mody-gomez,25539,artykul.html

Zdjęcia zostały wykonane przez znanego w branży fotografa mody, Wojciecha Wojtczaka, autora kampanii reklamowych dla największych polskich i międzynarodowych agencji reklamowych i domów mody.

Sesja miała niezwykle luksusowy i prestiżowy charakter – styliści wykorzystali odzież, obuwie i akcesoria z kolekcji takich marek premium jak: Armani Collezioni, Armani Jeans, Boss, Calvin Klein, Escada, Furla, Guess, Iceberg, Joop!, Lacoste, Liu Jo, Love Moschino, Michael Kors, Pinko, Red Valentino, Strellson, Tommy Hilfiger, Tru Trussardi czy Z Zegna.

Zdjęcia zostały wykorzystane w kampanii re-marketingowej Gomez Fashion Store i internetowego domu mody Gomez, pojawiły się w prasie ogólnopolskiej oraz outdoorze na terenie Poznania. Efekty sesji można również obejrzeć na stronie internetowej http://gomez.pl/sesjamistrzapolski/

Źródło: Gomez

www.gomez.pl

Dodatkowe informacje:

GOMEZ Fashion Store jest największym operatorem multibrandowym na polskim rynku mody premium. W ofercie znajdują się kolekcje odzieży, obuwia i dodatków takich rodzin marek jak Armani, Calvin Klein, Escada, Guess, G-Star Raw, Hugo Boss, Iceberg, Joop! Lacoste, Liu Jo, Michael Kors, Moschino, Pepe Jeans, Ralph Lauren, Strellson czy wspominany Tommy Hilfiger. Gomez koncentruje się na oferowaniu jak najświeższych kolekcji, chce być także synonimem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764