logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piłkarze nie wyszli na boisko w kampanii Wiosek Dziecięcych SOS

  PR 16.05.2017, przeczytano 515 razy
ilustracjastrzałka

14 maja, w przeddzień Międzynarodowego Dzień Rodziny, na stadionie przy Łazienkowskiej 3 w Warszawie odbył się mecz Warszawskiej Legii z Bruk Bet Termaliką Nieciecza. Jego rozpoczęcie było jednak inne niż zwykle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilkarze-nie-wyszli-na-boisko-w-kampanii-wiosek-dzieciecych-sos,32486,artykul.html

Piłkarze nie wyszli na boisko podczas otwarcia meczu. Dziecięca eskorta, która wyprowadza zawodników na boisko, tym razem wyszła sama. Wioski Dziecięce SOS wraz z Fundacją Legii Warszawa chciały zakomunikować w ten sposób, że w Polsce żyją tysiące dzieci, które nie mają opiekunów.

W akcję zaangażowany był także Michał Pazdan, ambasador stowarzyszenia, który po meczu pozdrawiał kibiców w koszulce Wiosek Dziecięcych. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięcej oraz Fundacja Legii. Odbyło się ono także przy wsparciu ze strony Ekstraklasy.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Dziadek do orzechów, która razem z pracownikami Stowarzyszenia SOS wyprodukowała kampanię. Filmowe case study zrealizowała firma Propeller.


Źródło: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

www.wioskisos.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764