logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pilsner Urquell otwiera interaktywne centrum piwa w Pradze

  PR 27.06.2023, przeczytano 1296 razy
ilustracja

Wiodąca marka czeskiego piwa otworzyła Pilsner Urquell: The Original Beer Experience. Usytuowane w centralnej części Pragi interaktywne miejsce, oferuje niezwykłe spojrzenie na historię pierwszego na świecie piwa typu pilzner. Miejsce jest już dostępne dla zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilsner-urquell-otwiera-interaktywne-centrum-piwa-w-pradze,400547,artykul.html

Umiejscowione w historycznym budynku City Palais na Placu Wacława, Pilsner Urquell: The Original Beer Experience stało się obowiązkowym punktem na mapie turystycznej Pragi. Miejsce wyposażono w liczne atrakcje, które czerpią z bogatej historii, wykorzystując nowoczesne technologie. Wszystko po to, aby zapewnić zwiedzającym niepowtarzalne przeżycia.

Podczas wizyty w centrum, goście będą mieli okazję m.in.: poznać historię piwa oraz powstania marki Pilsner Urquell Kompanii Piwowarskiej, a także Czech i lokalnych władców, którzy przyczynili się do rozwoju browarnictwa. Ponadto zgłębią proces warzenia kultowego czeskiego piwa i odkryją tajniki jego powstania, doświadczając różnymi zmysłami składników, z których powstaje – chmielu, jęczmienia i wody. Dla odwiedzających Pilsner Urquell: The Original Beer Experience przygotowano również interaktywne gry towarzyskie. Przestrzenie zostały przygotowane w taki sposób, aby możliwie jak najwierniej odwzorować znajdujące się w Pilznie, czyli stolicy pilznera, miejsce, w którym po raz pierwszy go uwarzono.

ilustracjastrzałka

We wnętrzu została wydzielona specjalna część o nazwie Beer Hall, przeznaczona do degustacji pilznera warzonego zgodnie z ponad 180-letnią tradycją. Zwiedzający będą mogli dodatkowo zobaczyć demonstrację umiejętności doświadczonych tapsterów, czyli barmanów, którzy zawodowo zajmują się nalewaniem wyłącznie tego napoju. Dla prawdziwych fanów marki, Pilsner Urquell przygotował również Tapster Academy, w ramach której nauczą się wyjątkowej sztuki nalewania piwa pod okiem ekspertów na trzy czeskie sposoby: Hladinka, Mliko i Snyt.

ilustracjastrzałka

Pilsner Urquell: The Original Beer Experience można odwiedzać codziennie w godzinach od 10:30 do 19:00.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764