Browar Pilsweizer uruchamia sklep patronacki w Tarnowie. Jest to trzeci tego typu sklep uruchomiony przez browar w ostatnich miesiącach – mają one być „platformą testową” dla konceptu docelowego, którym będzie zapewne franczyzowa sieć sklepów patronackich tej marki w całej Polsce.
Projekt testowych sklepów patronackich prowadzi Mateusz Ćwiklik, dyrektor handlowy Browaru Pilsweizer.
Właśnie uruchomiony został sklep w Tarnowie przy ulicy Odległej 5 A, od kilku miesięcy działają już tego typu sklepy w Gorlicach przy ulicy Stróżowskiej 24 i Nowym Sączu przy ulicy Hallera 5.
Koncept zakłada, że 90 proc. sprzedaży sklepów patronackich stanowić będzie sprzedaż piw browaru Pilsweizer, a pozostałe 10 proc. sprzedaży inne piwa oferowane w tych sklepach, zarówno te pochodzące z innych browarów w Polsce, jak i piwa zagraniczne.
W sklepach, poza piwem butelkowanym, oferowane jest również piwo z tanków leżakowych.
- Chcemy sami dobrze przetestować taką koncepcję sklepu, by mieć pewność, że dopracowaliśmy ją i że dobrze funkcjonuje. Koncentrujemy się na naszym regionie, czyli Małopolsce i Podkarpaciu, lecz docelowo chcielibyśmy stworzyć sieć sklepów franczyzowych na terenie całego kraju – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer S.A.
Źródło: Pilsweizer S.A.