logo
WIADOMOŚCI

Pilsweizer testuje koncept sklepów patronackich

Mateusz Zawiślak  PR 18.06.2018, przeczytano 190 razy
ilustracjastrzałka

Browar Pilsweizer uruchamia sklep patronacki w Tarnowie. Jest to trzeci tego typu sklep uruchomiony przez browar w ostatnich miesiącach – mają one być „platformą testową” dla konceptu docelowego, którym będzie zapewne franczyzowa sieć sklepów patronackich tej marki w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilsweizer-testuje-koncept-sklepow-patronackich,36927,artykul.html

Projekt testowych sklepów patronackich prowadzi Mateusz Ćwiklik, dyrektor handlowy Browaru Pilsweizer.

Właśnie uruchomiony został sklep w Tarnowie przy ulicy Odległej 5 A, od kilku miesięcy działają już tego typu sklepy w Gorlicach przy ulicy Stróżowskiej 24 i Nowym Sączu przy ulicy Hallera 5.

Koncept zakłada, że 90 proc. sprzedaży sklepów patronackich stanowić będzie sprzedaż piw browaru Pilsweizer, a pozostałe 10 proc. sprzedaży inne piwa oferowane w tych sklepach, zarówno te pochodzące z innych browarów w Polsce, jak i piwa zagraniczne.

W sklepach, poza piwem butelkowanym, oferowane jest również piwo z tanków leżakowych.

ilustracjastrzałka

- Chcemy sami dobrze przetestować taką koncepcję sklepu, by mieć pewność, że dopracowaliśmy ją i że dobrze funkcjonuje. Koncentrujemy się na naszym regionie, czyli Małopolsce i Podkarpaciu, lecz docelowo chcielibyśmy stworzyć sieć sklepów franczyzowych na terenie całego kraju – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer S.A.

Źródło: Pilsweizer S.A.

www.pilsweizer.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone