logo
WIADOMOŚCI

Pilsweizer testuje koncept sklepów patronackich

  PR 18.06.2018, przeczytano 209 razy
ilustracjastrzałka

Browar Pilsweizer uruchamia sklep patronacki w Tarnowie. Jest to trzeci tego typu sklep uruchomiony przez browar w ostatnich miesiącach – mają one być „platformą testową” dla konceptu docelowego, którym będzie zapewne franczyzowa sieć sklepów patronackich tej marki w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilsweizer-testuje-koncept-sklepow-patronackich,36927,artykul.html

Projekt testowych sklepów patronackich prowadzi Mateusz Ćwiklik, dyrektor handlowy Browaru Pilsweizer.

Właśnie uruchomiony został sklep w Tarnowie przy ulicy Odległej 5 A, od kilku miesięcy działają już tego typu sklepy w Gorlicach przy ulicy Stróżowskiej 24 i Nowym Sączu przy ulicy Hallera 5.

Koncept zakłada, że 90 proc. sprzedaży sklepów patronackich stanowić będzie sprzedaż piw browaru Pilsweizer, a pozostałe 10 proc. sprzedaży inne piwa oferowane w tych sklepach, zarówno te pochodzące z innych browarów w Polsce, jak i piwa zagraniczne.

W sklepach, poza piwem butelkowanym, oferowane jest również piwo z tanków leżakowych.

ilustracjastrzałka

- Chcemy sami dobrze przetestować taką koncepcję sklepu, by mieć pewność, że dopracowaliśmy ją i że dobrze funkcjonuje. Koncentrujemy się na naszym regionie, czyli Małopolsce i Podkarpaciu, lecz docelowo chcielibyśmy stworzyć sieć sklepów franczyzowych na terenie całego kraju – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer S.A.

Źródło: Pilsweizer S.A.

www.pilsweizer.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone