logo
WIADOMOŚCI

Pilsweizer testuje koncept sklepów patronackich

Mateusz Zawiślak  PR 18.06.2018, przeczytano 141 razy
ilustracjastrzałka

Browar Pilsweizer uruchamia sklep patronacki w Tarnowie. Jest to trzeci tego typu sklep uruchomiony przez browar w ostatnich miesiącach – mają one być „platformą testową” dla konceptu docelowego, którym będzie zapewne franczyzowa sieć sklepów patronackich tej marki w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pilsweizer-testuje-koncept-sklepow-patronackich,36927,artykul.html

Projekt testowych sklepów patronackich prowadzi Mateusz Ćwiklik, dyrektor handlowy Browaru Pilsweizer.

Właśnie uruchomiony został sklep w Tarnowie przy ulicy Odległej 5 A, od kilku miesięcy działają już tego typu sklepy w Gorlicach przy ulicy Stróżowskiej 24 i Nowym Sączu przy ulicy Hallera 5.

Koncept zakłada, że 90 proc. sprzedaży sklepów patronackich stanowić będzie sprzedaż piw browaru Pilsweizer, a pozostałe 10 proc. sprzedaży inne piwa oferowane w tych sklepach, zarówno te pochodzące z innych browarów w Polsce, jak i piwa zagraniczne.

W sklepach, poza piwem butelkowanym, oferowane jest również piwo z tanków leżakowych.

ilustracjastrzałka

- Chcemy sami dobrze przetestować taką koncepcję sklepu, by mieć pewność, że dopracowaliśmy ją i że dobrze funkcjonuje. Koncentrujemy się na naszym regionie, czyli Małopolsce i Podkarpaciu, lecz docelowo chcielibyśmy stworzyć sieć sklepów franczyzowych na terenie całego kraju – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer S.A.

Źródło: Pilsweizer S.A.

www.pilsweizer.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 166 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone