logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pink Pepper Media wybrało Triple PR

  PR 08.02.2017, przeczytano 443 razy

Innowacyjna agencja reklamowa Pink Pepper Media wybrała partnera w zakresie obsługi public relations. Agencja Triple PR zajmie się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pink-pepper-media-wybralo-triple-pr,31354,artykul.html

Triple PR odpowiada za przygotowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji dla Pink Pepper Media. Do głównych zadań agencji będzie należało nawiązanie relacji z mediami, komunikacja biznesowa, obsługa kanałów Social Media. Dodatkowo, Agencja wesprze klienta podczas budowy nowej strony internetowej.

Pink Pepper Media jest innowacyjną agencją reklamową funkcjonującą na polskim rynku od 2005 roku. Specjalizuje się w kreacji i produkcji materiałów POS, poligrafii reklamowej oraz gadżetów. Agencja posiada na swoim pokładzie kreatywnych twórców z różnych dziedzin: grafików, projektantów, artystów plastyków oraz własne nowoczesne zaplecze technologiczne, dzięki czemu oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie kreacji, DTP, produkcji i logistyki. W portfolio klientów Pink Pepper Media znajdują się między innymi Pepsico (marki Pepsi i Lays), Mattel, USP Zdrowie, Farmacol, Warwin, producent i dystrybutor kosmetyków do makijażu – firma Bell.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764