logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pióra 3 w 1 Heri New Promesa w ofercie Colop Polska

  PR 03.10.2017, przeczytano 919 razy
ilustracjastrzałka

Firma COLOP Polska, jako dystrybutor niezwykle funkcjonalnych produktów niemieckiej marki HERI ma zaszczyt przedstawić odświeżoną wersję artykułów piśmienniczych z pieczątką serii New Promesa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piora-3-w-1-heri-new-promesa-w-ofercie-colop-polska,33967,artykul.html

Pióra Heri New Promesa z pieczątką to eleganckie i przede wszystkim lekkie produkty charakteryzujące się subtelnym, klasycznym wyglądem. Pióra te są niezwykle praktyczne, ponieważ łączą trzy funkcje w jednym.

Pióra serii New Promesa dostępne są zarówno w wersji kulkowego, jak i wiecznego pióra. Są to przede wszystkim produkty z wbudowaną pieczątką, na której można wykonać dowolną treść. Odświeżenie piór serii Promesa pozwoliło stworzyć lekkie produkty, dzięki którym pisanie staje się samą przyjemnością. Wszystkie pióra z nowej serii posiadają miękką końcówkę umożliwiającą pisanie na ekranach dotykowych.

Oferta firmy COLOP daje również możliwość personalizacji metalowych elementów oprawy pióra, za pomocą wygrawerowania imienia, logotypu firmy, lub szczególnej dla użytkownika treści. Produkt zapakowany jest w eleganckie, ciemne etui.

Artykuły piśmiennicze renomowanej marki Heri to produkty wykonane z wysokiej jakości materiałów. Te niewielkie wynalazki, dzięki eleganckiemu wyglądowi sprawdzą się doskonale jako prezent dla wielu osób, w szczególności lekarzy, prawników, nauczycieli lub na specjalne okazje, takie jak obrona prac naukowych, czy awans zawodowy.

Świetny, subtelny i klasyczny wygląd, lekkość oraz możliwość personalizacji pióra poprzez wygrawerowanie własnego napisu czyni ten produkt wyjątkowym.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764