logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Bieńko nowym prezesem zarządu domu mediowego Codemedia

  PR 22.05.2012, przeczytano 3601 razy
ilustracja

Piotr Bieńko został nowym prezesem zarządu domu mediowego Codemedia. Dotychczasowy prezes - Sławomir Kornicki – został przewodniczącym rady nadzorczej. Pozostanie także w samej spółce, na stanowisku doradcy zarządu, koncentrując się przede wszystkim na rozwoju nowych projektów i nowych obszarów w ramach Codemedia SA i spółek zależnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-bienko-nowym-prezesem-zarzadu-domu-mediowego-codemedia,15604,artykul.html

Zmiany te są jednym z końcowych etapów integracji struktur po fuzji Codemedia SA i Mediasense, która miała miejsce w listopadzie ub.r. Piotr Bieńko obejmuje kontrolę nad działalnością operacyjną spółki i będzie ją sprawował z ramienia zarządu, zaś Sławomir Kornicki będzie bardziej zajmował się spółkami zależnymi oraz rozwojem nowych obszarów spółki z ramienia Rady Nadzorczej, jednocześnie piastując w samym Codemedia operacyjną funkcję na stanowisku doradcy zarządu.

- Decyzja o złożeniu przeze mnie rezygnacji z funkcji prezesa, związana jest z otrzymaniem od Grupy ADV SA, większościowego akcjonariusza Codemedia SA, propozycji wejścia w skład rady nadzorczej Codemedia SA jako przewodniczący rady nadzorczej – komentuje Sławomir Kornicki - „Wykorzystałem sytuację” i postanowiłem wycofać się z zarządu, obejmując funkcję w radzie nadzorczej, co pozwoli mi na sprawowanie kontroli nad zarządem i spółkami zależnymi, czym de facto i tak się zajmowałem. Pozwoli mi to również na zaangażowanie się w nowe projekty i rozwój nowych obszarów w ramach Codemedia i spółek zależnych, natomiast Piotr Bieńko obejmuje kontrolę nad działalnością operacyjną spółki.

Piotr Bieńko do listopada ub.r. był prezesem Mediasense Sp. z o.o., w momencie fuzji objął stanowisko dyrektora zarządzającego Codemedia. Wcześniej, przez blisko rok, koordynował zakup mediów i negocjacje w domu mediowym Universal McCann, a w latach wcześniejszych pracował w domu mediowym MPG (gdzie łączył funkcje tv directora i group accout directora), Starcomie oraz biurze reklamy Telewizji Polskiej.

Sławomir Kornicki z rynkiem mediowym związany od 14 lat. Karierę rozpoczynał w dziale mediowym agencji Euro RSCG, później związany był z domem mediowym MPG Media Planning. W roku 2000 współtworzył agencję Media Contacts, którą kierował w latach 2004-2008. Od 2008 r był Prezesem Zarządu Codemedia SA, będąc jednocześnie osobą odpowiedzialną za opracowywanie strategii komunikacji marketingowych dla klientów biznesowych spółki oraz za wdrożenia nowych produktów i usług.

W skład nowego zarządu Codemedia SA, poza Piotrem Bieńko, wchodzą także Łucja Gdala i Anna Gruszka, które są w zarządzie spółki od początku jej istnienia.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

Dodatkowe informacje:

Codemedia SA to dom mediowy, którego oferta wykracza daleko poza klasyczne usługi planowania i zakupu mediów. Spółka dostarcza usługi zarówno z obszaru szeroko pojętej strategii komunikacji jak i performance marketingu czy direct response , w tym m.in. organizowania działań sprzedażowych (partnerstwa, programy afiliacyjne), akwizycji klientów (lead generation, budowa baz danych), programy promocji sprzedaży, czy email marketing.

Codemedia istnieje od czerwca 2008 roku. Od lutego 2011 r. spółka jest notowana na New Connect, w październiku 2011 r. Codemedia połączyła się z domem mediowym Mediasense. Wśród głównych klientów Codemedia znajdują się m.in. TCHIBO Direct, TESCO, Gumtree, Maspex Wadowice (marki: Tymbark, Lubella, Kubuś, Tiger), czy AmRest (Pizza Hut, KFC).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764