logo
WIADOMOŚCI

Piotr Bożek dołącza do Prowly

Mateusz Zawiślak  PR 12.04.2017, przeczytano 352 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej - Joanna Drabent, CEO i współzałożycielka Prowly, oraz Piotr Bożek, Chief Marketing Officer

Prowly, polski startup tworzący software dla PR-owców, rozszerzył zespół o stanowisko Chief Marketing Officera. Nowo utworzoną rolę objął Piotr Bożek, który będzie odpowiadał za koordynację działań marketingowych Prowly w Polsce i na rynkach zagranicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-bozek-dolacza-do-prowly,32130,artykul.html

- Szukaliśmy osoby, której kompetencje pomogą nam usprawnić proces sprzedażowy w oparciu o kanały marketingowe i komunikacyjne. Nie znam bardziej doświadczonej osoby na rynku w tym zakresie niż Piotr, który online ma w swoim zawodowym DNA, dlatego jestem dumna, że zdecydował się dołączyć do naszego zespołu - mówi Joanna Drabent, CEO i współzałożycielka Prowly

Sukcesy internetowe świętował współtworząc jeden z pierwszych serwisów ogłoszeniowych w Polsce, Gratka.pl (Polskapress Grupa), a następnie jako business development manager w serwisie Trader.com (Polska), obecnie Agora S.A., gdzie odpowiadał za rozwój międzynarodowy produktów platformy. Kolejne lata spędził w środowisku startupowym, kierując działaniami marketingowymi m.in. w GoldenLine.pl, Grupie Docplanner (ZnanyLekarz.pl) oraz DaWanda Polska. Od czerwca 2016 r. do kwietnia br. pełnił rolę head of marketing & PR w Dentsu Aegis Network Polska.

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zespół Prowly powiększył się ponad dwukrotnie i obecnie liczy 21 osób. Z początkiem 2016 r. startup zabezpieczył dofinansowanie w wysokości 4.5 mln złotych, co pomogło mu wejść na globalny rynek. Obecnie 1/3 klientów Prowly to klienci zagraniczni.

Źródło: Prowly

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.
Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica
Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone...
„Gabinet Cieni” to nowy program wideo Wirtualnej Polski. Jego prowadzącym będzie Adam Hofman, a gośćmi czołowi polscy politycy. Pierwszy odcinek już w maju na Stronie Głównej i w mediach społecznościowych WP.
Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci
Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna ...
 
wtorek 22.05.2018, 69 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone