logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Piotr Ciński i folie samochodowe – wywiad z mistrzem

  PR 18.06.2016, przeczytano 1529 razy

Zorganizowana przez Integart w terminie 17-19 maja 2016 II edycja Akademii Car Wrappingu po raz kolejny przyciągnęła dużą liczbę osób zainteresowanych tematyką zarówno folii samochodowych jak i szeroko pojętego car wrappingu. Nasz ekspert i autorytet branży Car Wrap, reprezentujący markę Arlon - Piotr Ciński - dał solidną lekcję zarówno teorii jak i praktyki, które są ze sobą nierozłączne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-cinski-i-folie-samochodowe-%E2%80%93-wywiad-z-mistrzem,28991,artykul.html

Jak się okazuje wiedza praktyczna to nie wszystko. Aby przewidzieć jak zachowa się folia zarówno podczas układania jak i eksploatacji niezbędna jest znajomość chociażby podstawowych zagadnień na temat używanego materiału. Te Piotr przedstawił, krok po kroku, w niezwykle ciekawym i sumiennie przygotowanym wykładzie.

W części praktycznej Piotr prezentował techniki, które najlepiej sprawdzają się podczas pracy aplikacyjnej a ich znajomość jest niezbędna dla car wrapper’ów.

Warsztaty zostały poprowadzone z marką Arlon, która dostępna jest w ofercie Integart. Trening aplikacyjny obejmował wyklejanie na aucie, foli kolorowych oraz drukowanych cyfrowo zabezpieczonych laminatem.

Za kulisami, przy okazji spotkania z Piotrem udało nam się zrealizować video rozmowę. Zapraszamy do obejrzenia materiału z II edycji Akademii Car Wrap:

Poprzedni wywiad z Piotrem Cińskim: http://www.integart.com.pl/pl/aktualnosci/wywiad-z-piotrem-cinskim-znanym-car-wrapperem

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklamy wyborcze: amatorszczyzna czy oszczędności z profesjonalistami?
Partie ogólnopolskie i lokalne komitety wyborcze szykują się do ostatecznego boju o miejsca w radach. Kandydaci na prezydentów, wójtów i burmistrzów już pokazują się na pierwszych billboardach i plakatach. Jednak znaczna część batalii będzie miała miejsce w internecie. Niemal pewne jest to, że żadnemu z internautów – choćby bardzo się starał – nie uda się uniknąć...
W branży marketingowej czuć powiew optymizmu
Niedawne badanie przeprowadzone już po raz piąty przez Chartered Institute of Marketing Officers (CIMO) uwidoczniło kluczowe tendencje w branży marketingowej, rzucając światło na zmieniające się dynamiki rynkowe. W ramach najnowszej edycji raportu, wykazano, że wskaźnik Optymizmu Rynkowego CIMO wzrósł do najwyższego poziomu od początku 2022 roku, osiągając wartość 53,62, co...
Rynek badań mystery shopping po pandemii wraca do gry
Jak wynika z szacunków, w 2022 r. rynek badań mystery shopping w Polsce warty był 27 mln zł. Natomiast jeszcze w 2020 r. było to 36 mln zł. Spadek oczywiście nastąpił z powodu pandemii. Gdyby nie ona, obecnie rynek byłby większy. Natomiast teraz widać, że ten segment wraca do gry. Co więcej, w ciągu najbliższych 5 lat ww. wartość może wzrosnąć nawet do 50-60 mln zł...
Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą się przede wszystkim z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach. Mądre wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na wzrost lojalności klientów i wzmocnienie wizerunku firmy. To nie zmieni się w...
Problemy z AI. Czy prawo powstrzyma „bunt maszyn”?
Prawne problemy ze sztuczną inteligencją narastają wraz z dynamicznym rozwojem technologii AI. System regulacyjny nie nadąża nie tylko za tworzeniem prawa wyznaczającego granice dla nowej technologii, ale też złożonością procesu tworzenia algorytmów, które często są utajnione. Obecne regulacje nie są adekwatne, co prowadzi do skrajnie różnych rozstrzygnięć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764