logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Depta-Kleśta zwycięzcą 23. konkursu Galerii Plakatu AMS

   09.12.2022, przeczytano 1852 razy
ilustracjastrzałka
Piotr Depta-Kleśta

Piotr Depta-Kleśta wygrał 23. konkurs Galerii Plakatu AMS. Oprócz tego wyróżnieni zostali: Máté Knapecz, Agata Piątkowska, Aleksandra Wojciechowska, Żaneta Żakowska oraz Magdalena Wosik, która otrzymała dodatkowo nagrodę specjalną mBanku. Zadaniem uczestników tegorocznej odsłony konkursu była interpretacja hasła „Najważniejszy projekt to TY”. Partnerem głównym 23. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS jest mBank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-depta-klesta-zwyciezca-23.-konkursu-galerii-plakatu-ams,398290,artykul.html

– Po długiej, merytorycznej dyskusji wybraliśmy prace, które ilustrują temat edycji w sposób niejednoznaczny i skłaniający do refleksji. Podczas obrad jury doszliśmy do wniosku, że nie zawsze najlepszy graficznie plakat to ten, który najlepiej trafia w temat. Gratuluję zwycięzcy i wyróżnionym! – mówi Filip Tofil, juror i członek zarządu STGU.

– Temat konkursu – że jestem własnym najważniejszym projektem – szczególnie urzekł mnie jako psychoterapeutkę – mówi jurorka konkursu Katarzyna Miller. – Wraz z jurorami spieraliśmy się o ostateczny werdykt i wielką przyjemność sprawiło mi to, że do finału dostały się „nóżki”, czyli projekt Máté Knapecza. Plakat w uroczy sposób obrazuje, że lenistwo, luz, oddech i wytchnienie są niezbędne do budowania własnego projektu – dodaje.

Zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2023 r.

Wyboru laureatów dokonało jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS
  • Rafał Borkowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBank
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie
  • Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny i współzałożyciel LVOV
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS
  • Katarzyna Miller, psychoterapeutka, publicystka, filozofka
  • Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU
  • Jacek Wielebski, artysta grafik, aktywista, założyciel stowarzyszenia Traffic Design
  • Agnieszka Ziemiszewska – artystka graficzka, nauczycielka akademicka

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje jego audytor – EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji Galerii Plakatu AMS jest mBank, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Dodatkowo, partnerem projektu zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi – Gazeta.pl i NowyMarketing.pl.

Wyrónienia:

ilustracjastrzałka

Agata Piątkowska

ilustracjastrzałka

Aleksandra Wojciechowska

ilustracjastrzałka

Magdalena Wosik

ilustracjastrzałka

Máté Knapecz

ilustracjastrzałka

Żaneta Żakowska

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764