logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na Ty”

  PR 28.03.2023, przeczytano 362 razy
ilustracjastrzałka

Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-fronczewski-i-marcin-dorocinski-w-mini-serialu-_jestesmy-na-ty_,399436,artykul.html

– Właśnie spełniło się jedno z moich zawodowych marzeń. Możliwość współpracy z Piotrem przy tak ciekawym projekcie, to nie tylko szalona przygoda, ale też duże wyróżnienie – wyznaje Marcin Dorociński.

W mini serialu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego widzimy relację opartą na wzajemnym poznawaniu gustów filmowych i muzycznych, preferencji dotyczących podróżowania i aktywności fizycznej. Rozmowy Piotra i Marcina w autentyczny sposób obrazują ponadczasową esencję marki. Znamienna jest również minimalistyczna scenografia.

–  Szalenie cieszy mnie spotkanie z Marcinem przy tak miłej okazji. Uchylę rąbka tajemnicy, że to, co jest do oglądania, to bardziej życie niż film. My naprawdę „Jesteśmy na TY” – mówi Piotr Fronczewski.

Cykl 30 i 15-sekundowych filmów „Jesteśmy na TY” jest dostępny w telewizji, w kanałach digital oraz w social media.

Mini serial został wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę – reżysera i współscenarzystę filmów „(Nie)znajomi”, „Ucho prezesa, „Gang Zielonej rękawiczki” (Netflix) i wielu teledysków oraz filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Michał Englert – operator filmowy i scenarzysta filmów tj. „33 sceny z życia”, „Maria Skłodowska-Curie” czy „Teściowie”. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję – Platige Image, udźwiękowienie – Juice. Fotosy stworzyła Zuza Krajewska – fotografka od lat związana ze światem sztuki, reklamy i mody.

Za działania 360° związane z kampanią odpowiada wiodąca agencja marki: Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764