logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na Ty”

  PR 28.03.2023, przeczytano 1316 razy
ilustracjastrzałka

Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-fronczewski-i-marcin-dorocinski-w-mini-serialu-_jestesmy-na-ty_,399436,artykul.html

– Właśnie spełniło się jedno z moich zawodowych marzeń. Możliwość współpracy z Piotrem przy tak ciekawym projekcie, to nie tylko szalona przygoda, ale też duże wyróżnienie – wyznaje Marcin Dorociński.

W mini serialu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego widzimy relację opartą na wzajemnym poznawaniu gustów filmowych i muzycznych, preferencji dotyczących podróżowania i aktywności fizycznej. Rozmowy Piotra i Marcina w autentyczny sposób obrazują ponadczasową esencję marki. Znamienna jest również minimalistyczna scenografia.

–  Szalenie cieszy mnie spotkanie z Marcinem przy tak miłej okazji. Uchylę rąbka tajemnicy, że to, co jest do oglądania, to bardziej życie niż film. My naprawdę „Jesteśmy na TY” – mówi Piotr Fronczewski.

Cykl 30 i 15-sekundowych filmów „Jesteśmy na TY” jest dostępny w telewizji, w kanałach digital oraz w social media.

Mini serial został wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę – reżysera i współscenarzystę filmów „(Nie)znajomi”, „Ucho prezesa, „Gang Zielonej rękawiczki” (Netflix) i wielu teledysków oraz filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Michał Englert – operator filmowy i scenarzysta filmów tj. „33 sceny z życia”, „Maria Skłodowska-Curie” czy „Teściowie”. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję – Platige Image, udźwiękowienie – Juice. Fotosy stworzyła Zuza Krajewska – fotografka od lat związana ze światem sztuki, reklamy i mody.

Za działania 360° związane z kampanią odpowiada wiodąca agencja marki: Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii
Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.
Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764