logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na Ty”

  PR 28.03.2023, przeczytano 1008 razy
ilustracjastrzałka

Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-fronczewski-i-marcin-dorocinski-w-mini-serialu-_jestesmy-na-ty_,399436,artykul.html

– Właśnie spełniło się jedno z moich zawodowych marzeń. Możliwość współpracy z Piotrem przy tak ciekawym projekcie, to nie tylko szalona przygoda, ale też duże wyróżnienie – wyznaje Marcin Dorociński.

W mini serialu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego widzimy relację opartą na wzajemnym poznawaniu gustów filmowych i muzycznych, preferencji dotyczących podróżowania i aktywności fizycznej. Rozmowy Piotra i Marcina w autentyczny sposób obrazują ponadczasową esencję marki. Znamienna jest również minimalistyczna scenografia.

–  Szalenie cieszy mnie spotkanie z Marcinem przy tak miłej okazji. Uchylę rąbka tajemnicy, że to, co jest do oglądania, to bardziej życie niż film. My naprawdę „Jesteśmy na TY” – mówi Piotr Fronczewski.

Cykl 30 i 15-sekundowych filmów „Jesteśmy na TY” jest dostępny w telewizji, w kanałach digital oraz w social media.

Mini serial został wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę – reżysera i współscenarzystę filmów „(Nie)znajomi”, „Ucho prezesa, „Gang Zielonej rękawiczki” (Netflix) i wielu teledysków oraz filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Michał Englert – operator filmowy i scenarzysta filmów tj. „33 sceny z życia”, „Maria Skłodowska-Curie” czy „Teściowie”. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję – Platige Image, udźwiękowienie – Juice. Fotosy stworzyła Zuza Krajewska – fotografka od lat związana ze światem sztuki, reklamy i mody.

Za działania 360° związane z kampanią odpowiada wiodąca agencja marki: Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764