logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Fronczewski i Pih w muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

  PR 16.09.2022, przeczytano 532 razy
ilustracja

Ponad 21 tysięcy pijanych kierowców zatrzymano w te wakacje. To aż 27% więcej niż rok temu. Okres wyjazdowy zawsze wiąże się ze wzmożonym ruchem na drogach. To również czas, podczas którego częściej sięgamy po napoje alkoholowe. Kompania Piwowarska w swojej akcji edukacyjnej uświadamia społeczeństwo, by nigdy nie łączyć tych dwóch rzeczy.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-fronczewski-i-pih-w-muzycznej-kampanii-spolecznej-kompanii-piwowarskiej,397233,artykul.html

Po dwóch miesiącach trwania akcji Kompanii Piwowarskiej na temat promowania odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu nastąpił punkt kulminacyjny – premiera utworu muzycznego, którego współautorami są także fani KP w mediach społecznościowych. To tam odbył się konkurs, w ramach którego uczestnicy zgłaszali swoje propozycje fraz do kawałka, który następnie został zarapowany przez legendę polskiej kinematografii Piotra Fronczewskiego oraz legendę polskiego rapu Piha. O podkład muzyczny zadbał znany polski kompozytor i producent Magiera. Muzycy mieli w czym wybierać, bowiem w ramach konkursu otrzymaliśmy ponad dwa tysiące zgłoszeń!

- Otrzymaliśmy świetne propozycje, wspaniałe wersy. Dzięki temu wystarczyły dwie godziny i tekst utworu był gotowy – zachwala Adam Piechocki występujący pod pseudonimem Pih. Dawno nie rapowałem, ale mam nadzieję, że naszym słuchaczom efekt się spodoba – dodaje Piotr Fronczewski.

- Od wielu lat edukujemy społeczeństwo na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku postawiliśmy na nową formę przekazu związaną ze światem muzycznym, która trafiła do szerokiego grona odbiorców. Ogromne zaangażowanie naszych odbiorców podczas konkursu wskazuje, jak ważne dla nas wszystkich jest propagowanie tej dewizy i edukowanie innych, by nigdy nie prowadzić pod wpływem alkoholu – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

Utwór jest dostępny w serwisie YouTube, na platformie muzycznej Spotify oraz na licznych kanałach Kompanii Piwowarskiej w serwisach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja reklamowa V&P.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764