logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Fronczewski otwiera nowy rozdział w historii Dębowe

  PR 13.02.2017, przeczytano 1366 razy
ilustracjastrzałka

Już w połowie lutego rusza kampania „Otwórz Dębowe”, w której Piotr Fronczewski zaprasza do świata Dębowego - męskiego azylu, w którym dojrzały mężczyzna cieszy się chwilą spokoju, mogąc kontemplować czas spędzany w przestrzeniach klubu gentelmanów. Odświeżenie marki Dębowe obejmuje zmianę nazwy, nową komunikację wizualną oraz spot reklamowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-fronczewski-otwiera-nowy-rozdzial-w-historii-debowe,31434,artykul.html

Piotr Fronczewski został ambasadorem nowej kampanii Dębowe Dojrzałe Mocne. W ramach współpracy z marką wciela się w rolę Majordomusa, stając się łącznikiem między światem codziennym a światem Dębowego – miejscem magicznym, dedykowanym dojrzałym piwoszom, ceniącym piwo o głębszym i mocniejszym charakterze. Hasło przewodnie kampanii brzmi – „Otwórz Dębowe” – jest zaproszeniem dla wszystkich dojrzałych mężczyzn, którzy doceniają nie tylko walory smakowe Dębowego Dojrzałego Mocnego, ale również unikalną atmosferę sprzyjającą spożywaniu piwa.

- Odświeżając wizerunek piwa Dębowe skupiamy się na podkreślaniu głównych atutów marki. Dojrzały charakter to cecha wspólna zarówno dla marki i konsumenta. Dębowe Dojrzałe Mocne jest męskie, pewne siebie i otwarte na dzielenie się tym, co ma najlepszego. Wszelkie zmiany, których dokonaliśmy w Dębowym zostają podkreślone przez znakomitą osobowość ambasadora – dojrzałego, dostojnego mężczyzny - Piotra Fronczewskiego – mówi Jacek Grabarczyk, Brand Manager z Kompanii Piwowarskiej.

Rebranding Dębowe Dojrzałe Mocne będzie wsparty kampanią outdorową,  digitalową i PR. Widoczność w sklepach będzie wzmocniona dzięki materiałom POSM. Koncepcję kreatywną dla marki Dębowe Dojrzałe Mocne przygotowała agencja PZL, kreacją spotu zajmowało się studio filmowe OTO Film postprodukcją – TELEVISOR. Kampanię digital media przygotowała agencja Huta 19, a za kampanię w social mediach oraz PR odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia. Design opakowań zaprojektował Mango Design.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Eehhh ja wiem że portal reklamowy itd...Ale to jest bełkot straszny....Czy widok jakiegokolwiek gościa przekonuje do zakupu produktu ? Czy piwo ma pasować do klubu dżentelmenów... Ludzie....

avatar użytkownika
,

Jest teraz moda na stosowanie alternatywy - zamiast zawodowych aktorów i tradycyjnych celebrytów, sięga się po blogerów, influencerów i rozmaitych innych "erów" ery cyfrowej. Są tematy i rodzaje reklamowych opowieści, w których to się sprawdza. Widać ktoś uznał, że w wypadku opowieści o tym piwie sprawdzi się tradycyjne podejście.

Pytanie jest inne - czy sięganie po autorytet znanej postaci - nieważne czy znana jest z dużego, małego ekranu czy z monitora - jest wyborem trafionym? Nie jest to na pewno ambitne w sensie kreatywnym - ale przecież celem nie jest stworzenie materiału na imprezy typu "Noc reklamożerców" - ale sprzedaż piwa. Może ktoś sprawdził, albo chociaż założył, że w grupie docelowej możliwość połechtania się argumentem, że stawia się na stole "to co poleca Fronczewski" będzie istotniejsza niż dociekanie rzeczywistych walorów produktu.
  

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764