Już w połowie lutego rusza kampania „Otwórz Dębowe”, w której Piotr Fronczewski zaprasza do świata Dębowego - męskiego azylu, w którym dojrzały mężczyzna cieszy się chwilą spokoju, mogąc kontemplować czas spędzany w przestrzeniach klubu gentelmanów. Odświeżenie marki Dębowe obejmuje zmianę nazwy, nową komunikację wizualną oraz spot reklamowy.
Piotr Fronczewski został ambasadorem nowej kampanii Dębowe Dojrzałe Mocne. W ramach współpracy z marką wciela się w rolę Majordomusa, stając się łącznikiem między światem codziennym a światem Dębowego – miejscem magicznym, dedykowanym dojrzałym piwoszom, ceniącym piwo o głębszym i mocniejszym charakterze. Hasło przewodnie kampanii brzmi – „Otwórz Dębowe” – jest zaproszeniem dla wszystkich dojrzałych mężczyzn, którzy doceniają nie tylko walory smakowe Dębowego Dojrzałego Mocnego, ale również unikalną atmosferę sprzyjającą spożywaniu piwa.
- Odświeżając wizerunek piwa Dębowe skupiamy się na podkreślaniu głównych atutów marki. Dojrzały charakter to cecha wspólna zarówno dla marki i konsumenta. Dębowe Dojrzałe Mocne jest męskie, pewne siebie i otwarte na dzielenie się tym, co ma najlepszego. Wszelkie zmiany, których dokonaliśmy w Dębowym zostają podkreślone przez znakomitą osobowość ambasadora – dojrzałego, dostojnego mężczyzny - Piotra Fronczewskiego – mówi Jacek Grabarczyk, Brand Manager z Kompanii Piwowarskiej.
Rebranding Dębowe Dojrzałe Mocne będzie wsparty kampanią outdorową, digitalową i PR. Widoczność w sklepach będzie wzmocniona dzięki materiałom POSM. Koncepcję kreatywną dla marki Dębowe Dojrzałe Mocne przygotowała agencja PZL, kreacją spotu zajmowało się studio filmowe OTO Film postprodukcją – TELEVISOR. Kampanię digital media przygotowała agencja Huta 19, a za kampanię w social mediach oraz PR odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia. Design opakowań zaprojektował Mango Design.
Źródło: Kompania Piwowarska