logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge

  PR 01.03.2024, przeczytano 394 razy

Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-grabarczyk-w-nowej-roli-w-mbridge,403294,artykul.html

Dział Piotra to odpowiedź na zróżnicowane potrzeby klientów agencji MBridge – Marketing Experts, którzy podczas rozmów na temat proponowanych działań oczekują holistycznego podejścia i zrozumienia wielu obszarów digital marketingu. Piotr, jako Digital Strategist, do tej pory realizował swoje zadania w dwóch obszarach. Był odpowiedzialny za sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów agencji, dla których wraz z innymi działami MBridge tworzył rozbudowane i indywidualne oferty, odpowiadające celom biznesowym potencjalnych partnerów. Jednocześnie odpowiadał za upselling oraz projektowanie strategii digital, które łączą wiele kanałów marketingowych.

Kompetencje Piotra Grabarczyka w obu obszarach pozwoliły stworzyć w MBridge unikalny dział, który już na etapie ofertowania zapewnia klientom kompleksowe wsparcie i strategiczne podejście. Jednocześnie pomaga dbać o wyniki obecnych klientów i może proponować im nowe, skrojone na miarę ich potrzeb rozwiązania, które angażują m.in. SEO, performance marketing i analitykę.

Wraz z rozwojem agencji i wzrostem liczby klientów, Piotr Grabarczyk poszerza zakres swojej odpowiedzialności i obejmuje stanowisko Team Leadera. Nadal pozostaje odpowiedzialny za wyżej wymienione obszary, ale dodatkowo rozbudowuje także zespół, który pod jego skrzydłami będzie realizował zadania z zakresu strategii i sprzedaży. Obecnie zakończona została pierwsza rekrutacja i do działu Piotra z początkiem lutego dołączył Konrad Borkowski.

Awans i możliwość tworzenia swojego teamu w MBridge to krok, o którym myślałem od dawna. Dysponujemy zespołem świetnych specjalistów w swoich dziedzinach. Teraz dodatkowo z moim teamem będziemy starali się strategicznie dobierać działania do każdego klienta, który do nas trafi. Możliwość pracy z zespołami in-house czy przedstawicielami biznesów daje ogromną satysfakcję i ten element wspólnego realizowania założeń firmy, z którą współpracujemy, jest kluczem do sukcesu. Jestem podekscytowany, czekam na nowe wyzwania i dziękuję Maciejowi Brożonowiczowi za zaufanie. - Piotr Grabarczyk, Digital Strategist, Team Leader

Piotr Grabarczyk zajmuje się digital marketingiem już od ponad 10 lat i posiada doświadczenie agencyjne. W przeszłości realizował różnorodne projekty dla klientów z wielu branż, a obecnie koncentruje się na strategicznym podejściu do marketingu. W czasie wolnym lubi biegać i trenować na siłowni. Jest też dużym fanem audiobooków oraz podcastów, a wolny czas poświęca głównie rodzinie.

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764