logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Hrebieniuk jako szef produktu dołącza do Omnipack

  PR 26.02.2021, przeczytano 647 razy
ilustracja

Piotr Hrebieniuk zaczął pracę w Omnipack jako szef produktu. Ostatnio był odpowiedzialny za rozwój produktów Grupy Trans.eu, a wcześniej przez wiele lat zdobywał doświadczenie w branży IT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-hrebieniuk-jako-szef-produktu-dolacza-do-omnipack,390383,artykul.html

Piotr Hrebieniuk w Omnipack będzie odpowiadał za strategię rozwoju produktu oraz jej implementację. Tak naprawdę wielu różnych produktów, których synergia daje całościową usługę Omnipack: od momentu pozyskania klienta, procesu onboardingowego,  przez obsługę ich procesów logistycznych  oraz operacji magazynowych, po kompleksową obsługę zwrotów. W każdym z tych zakresów jest mnóstwo wyzwań, wymagających od produktowca wszechstronności i różnorodnego doświadczenia.

- Nie jest tajemnicą, że za dynamicznym rozwojem eCommerce poszedł szybki rozwój usług wspierających sklepy internetowe. Niezwykle istotne dla przedsiębiorców stały się kwestie związane z logistyką, a dokładnie z fulfillmentem, czyli logistyką wyspecjalizowaną dla eCommerce. Mając już doświadczenie w transporcie FTLowym pomyślałem, że jest to idealny moment, aby wykorzystać moje kompetencje i uzupełniać je o doświadczenie w komplementarnej branży, ale z dużo większym potencjałem. Dziś internetowy kanał sprzedaży przestał być „nice to have”, a stał się kanałem, w który trzeba inwestować, aby przetrwać. Dlatego w eCommerce konkurencja się zagęściła. A jednym z głównych elementów budowania przewagi stała się logistyka i standard obsługi zamówień. Po pierwszych dniach w firmie, mogę z pełną pewnością potwierdzić, że czeka mnie tu świetna przygoda. - komentuje Piotr Hrebieniuk. - Natomiast nie tylko poziom wyzwań i perspektywa eCommerce przekonały mnie do podjęcia współpracy z Omnipack. Z jednej strony były to osoby, które stoją za Omnipackiem, czyli Tomek, Rafał i Karol, a z drugiej wyniki biznesowe, które stanowią dowód na to, że Panowie wiedzą co robią i są skuteczni. Osiągnęli w tym roku rekordowe liczby zamówień, otworzyli 2 nowe magazyny, wprowadzili nowe systemy, zamknęli kolejną rundę finansowania, weszli na zagraniczne rynki i nie zwalniają tempa. - dodaje.

Wcześniej Piotr Hrebieniuk kilka lat spędził na rynku IT w rolach managerskich: najpierw jako CTO i Co-founder startupu tworzącego aplikacje mobilne, potem był odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie operacyjne kilku spółek IT. Pomagał budować strategie digitalowe oraz rozwijał cyfrowo różne podmioty.  ostatnie 4 lata w roli Head of Product odpowiadał za portfolio produktów Grupy Trans.eu, lidera na europejskim rynku platform transportowych.

Źródło: Omnipack

www.omnipack.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764