logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Kociszewski w zespole DBI Havas Media Group

  PR 23.12.2021, przeczytano 851 razy
ilustracja

Havas Media Group wzmacnia kompetencje w obszarze data i digital marketing. Do agencji dołączył Piotr Kociszewski na stanowisku Data Science Manager w jednostce DBI (Data Business Intelligence).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-kociszewski-w-zespole-dbi-havas-media-group,394238,artykul.html

Piotr Kociszewski dołączył do zespołu DBI w agencji Havas Media Group obejmując stanowisko Data Science Manager. Piotr jest znanym i cenionym w branży specjalistą z ponad 11-letnim doświadczeniem w obszarze data-driven marketingu. Od początku drogi zawodowej związany z branżą mediową, ma doświadczenie w pracy zarówno w agencjach – Mediabrands czy K2 Precise, jak również po stronie klienta. Ostatnie dwa lata spędził w Unileverze na stanowisku Data Analyst EE, gdzie odpowiadał za przygotowanie modeli ekonometrycznych MMM dla rynków Europy Wschodniej. Modele przygotowywane były dla największych marek Unilever. Dodatkowo w zakresie jego obowiązków znajdowała się wizualizacja danych i obsługa platformy big data – Dataiku.

Na stanowisku Data Science Manager w DBI, jednostce data-driven marketingu Havas Media Group, będzie odpowiedzialny za prowadzenie projektów i rozwój produktów związanych między innymi z modelowaniem ekonometrycznym i atrybucją. Będzie raportować bezpośrednio do szefa zespołu – Łukasza Wiśniewskiego, Head of DBI. Kompleksowymi działaniami z obszaru digital marketingu w agencji Havs Media Group zarządza Beata Magdziarz, która dołączyła w październiku na stanowisku Chief Digital Officer.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764