logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Kozłowski nowym redaktorem naczelnym serwisu Autoswiat.pl

  PR 10.03.2023, przeczytano 286 razy

Piotr Kozłowski przechodzi do redakcji Autswiat.pl i od 1 kwietnia 2023 r. obejmie funkcję redaktora naczelnego serwisu. Robert Rybicki, dotychczasowy szef redakcji, obejmie nowe stanowisko menedżera ds. paid content i lead generation w Autoswiat.pl. Piotr Kozłowski nowym redaktorem naczelnym serwisu Autoswiat.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-kozlowski-nowym-redaktorem-naczelnym-serwisu-autoswiat.pl,399240,artykul.html

Piotr Kozłowski do Ringier Axel Springer Polska przechodzi z Grupy Polsat Plus, gdzie był redaktorem naczelnym motoryzacyjnego działu Interii. Do jego głównych zadań będzie należała praca nad dalszym rozwojem redakcji i nadzór nad realizacją strategii wzrostowej. Wcześniej przez wiele lat był związany z wydawnictwem Agora, gdzie pracował jako redaktor i wydawca serwisu Moto.pl oraz dziennikarz Gazety Wyborczej w dziale skupionym wokół dziennikarstwa danych (BIQdata.pl).

- Bardzo cieszymy się, że Piotr dołączy do naszego zespołu i pokieruje redakcją AutoŚwiata, jego doświadczenie i wizja marki pozwolą nam na dalszy dynamiczny rozwój w obszarze online – mówi Martyna Majchrzak, dyrektorka serwisów wertykalnych w Ringier Axel Springer Polska. - Auto Świat to jeden z naszych kluczowych serwisów wertykalnych - to znana i zaufana marka, z bardzo dużą grupą czytelników online. Już od kilku lat realizujemy strategię intensywnego wzrostu online. Teraz, po zmianach w obszarze drukowanym, te plany tylko wzmacniamy. Zachowujemy wysoką jakość, eksperckość, najlepsze poradnictwo motoryzacyjne i opisywanie światowych trendów. Jednocześnie poszerzamy tematykę i stawiamy na nowe formaty redakcyjne, m.in. formaty wideo – podkreśla.

Robert Rybicki z początkiem kwietnia br. obejmie nowe stanowisko menedżera ds. paid content i lead generation w Autoswiat.pl.

- Zmiana struktury umożliwi nam dynamiczny rozwój zarówno w obszarze redakcji, jak i biznesu. Robert Rybicki będzie rozwijał nowe linie przychodowe, kluczowe dla strategii marki, m.in. treści płatne, które dostępne są w pakiecie Onet Premium. W ostatnich miesiącach dzięki zaangażowaniu Roberta i zespołu widzimy znaczny wzrost subskrypcji i chcemy ten trend wzmacniać i oferować naszym czytelnikom coraz lepszą ofertę płatnych treści - mówi Martyna Majchrzak.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Agora ogłosiła Strategię ESG na lata 2023-2027
31 maja 2023 r. Grupa Agora przyjęła „Strategię ESG na lata 2023-2027”, która określa cele organizacji w obszarze klimatu i środowiska (E), ludzi i społeczeństwa (S), a także ładu zarządczego i praktyk biznesowych (G). Jako wydawca niezależnych mediów, prowadzący jednocześnie różnorodne projekty biznesowe, Agora w najbliższych latach chce działać m.in. na rzecz...
Spotkanie pierwszej rundy Roland-Garros pomiędzy Igą Świątek i Cristiną Bucsą zgromadziło rekordową widownię meczu pierwszej rundy turnieju Wielkiego Szlema w historii relacji w Eurosporcie! Rywalizację Polki z reprezentantką Hiszpanii oglądało w Eurosporcie 1 średnio ponad 500 tys. widzów.
Co o branży fashion piszą w polskich mediach?
Przy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody, PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia, przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością i jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?
Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami
BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764