logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Kozłowski nowym redaktorem naczelnym serwisu Autoswiat.pl

  PR 10.03.2023, przeczytano 521 razy

Piotr Kozłowski przechodzi do redakcji Autswiat.pl i od 1 kwietnia 2023 r. obejmie funkcję redaktora naczelnego serwisu. Robert Rybicki, dotychczasowy szef redakcji, obejmie nowe stanowisko menedżera ds. paid content i lead generation w Autoswiat.pl. Piotr Kozłowski nowym redaktorem naczelnym serwisu Autoswiat.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-kozlowski-nowym-redaktorem-naczelnym-serwisu-autoswiat.pl,399240,artykul.html

Piotr Kozłowski do Ringier Axel Springer Polska przechodzi z Grupy Polsat Plus, gdzie był redaktorem naczelnym motoryzacyjnego działu Interii. Do jego głównych zadań będzie należała praca nad dalszym rozwojem redakcji i nadzór nad realizacją strategii wzrostowej. Wcześniej przez wiele lat był związany z wydawnictwem Agora, gdzie pracował jako redaktor i wydawca serwisu Moto.pl oraz dziennikarz Gazety Wyborczej w dziale skupionym wokół dziennikarstwa danych (BIQdata.pl).

- Bardzo cieszymy się, że Piotr dołączy do naszego zespołu i pokieruje redakcją AutoŚwiata, jego doświadczenie i wizja marki pozwolą nam na dalszy dynamiczny rozwój w obszarze online – mówi Martyna Majchrzak, dyrektorka serwisów wertykalnych w Ringier Axel Springer Polska. - Auto Świat to jeden z naszych kluczowych serwisów wertykalnych - to znana i zaufana marka, z bardzo dużą grupą czytelników online. Już od kilku lat realizujemy strategię intensywnego wzrostu online. Teraz, po zmianach w obszarze drukowanym, te plany tylko wzmacniamy. Zachowujemy wysoką jakość, eksperckość, najlepsze poradnictwo motoryzacyjne i opisywanie światowych trendów. Jednocześnie poszerzamy tematykę i stawiamy na nowe formaty redakcyjne, m.in. formaty wideo – podkreśla.

Robert Rybicki z początkiem kwietnia br. obejmie nowe stanowisko menedżera ds. paid content i lead generation w Autoswiat.pl.

- Zmiana struktury umożliwi nam dynamiczny rozwój zarówno w obszarze redakcji, jak i biznesu. Robert Rybicki będzie rozwijał nowe linie przychodowe, kluczowe dla strategii marki, m.in. treści płatne, które dostępne są w pakiecie Onet Premium. W ostatnich miesiącach dzięki zaangażowaniu Roberta i zespołu widzimy znaczny wzrost subskrypcji i chcemy ten trend wzmacniać i oferować naszym czytelnikom coraz lepszą ofertę płatnych treści - mówi Martyna Majchrzak.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764