logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Kozłowski redaktorem Moto.pl

  PR 15.04.2021, przeczytano 588 razy
ilustracja

Moto.pl dynamicznie się rozwija, a coraz ważniejszą rolę w serwisie odgrywają treści związane z biznesem motoryzacyjnym. W ramach tego obszaru wyodrębniony został właśnie dział Made in China, z którym związany będzie powracający do Moto.pl redaktor Piotr Kozłowski.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-kozlowski-redaktorem-moto.pl,391057,artykul.html

Moto.pl to serwis łączący motoryzację, biznes i eko-trendy. W ramach rozwoju tego obszaru biznesowego powstanie dział Made in China, w którym analizowane będą dane i informacje z największego rynku motoryzacyjnego świata, czyli z Chin. Państwo to przestało już być fabryką utożsamianą jedynie z tanią produkcją wątpliwej jakości. Obecnie konkuruje ono z zachodnimi markami w dziedzinie nowoczesnych technologii i innowacji, co przekłada się również na motoryzację. Chińczycy mają ambitne plany ekspansyjne – dziś egzotyczne z europejskiego i polskiego punktu widzenia marki, jutro mogą stać się czołowymi producentami w branży automotive. To dlatego, nie chcąc, by czytelnicy przegapili ten moment, redakcja Moto.pl zdecydowała się otworzyć nowy dział, który ruszy w drugiej połowie kwietnia. Tematyką dotyczącą chińskiej motoryzacji zajmie się redaktor Piotr Kozłowski.

– Chiny to największy rynek motoryzacyjny na świecie. Kolejni chińscy producenci planują debiut w Europie. Chcemy przyglądać się tym trendom i dostarczać naszym czytelnikom wiedzę na temat najważniejszych chińskich marek. Nie można pisać o biznesie w branży motoryzacyjnej, pomijając Państwo Środka – mówi Piotr Kozłowski.

Piotr Kozłowski był wcześniej związany z serwisem Moto.pl przez ponad 6 lat, jako redaktor i wydawca zajmując się głównie tematyką związaną z rynkiem i prawem drogowym. Pracował także jako redaktor w dziale analiz „Gazety Wyborczej” (BiQdata.Wyborcza.pl) i tworzył własny serwis z dziennikarstwem danych.

– Bardzo się cieszę, że zespół Moto.pl wzmocni doświadczony redaktor, który dobrze zna nasz serwis i branżę motoryzacyjną – mówi Tomasz Korniejew, dyrektor serwisu Moto.pl. – W obecnych czasach dużo się dzieje w biznesie motoryzacyjnym, a Moto.pl jako serwis opiniotwórczy chętnie podejmuje tę tematykę. Wzmocnienie redakcji w obszarze biznesowym to jeden z kroków na drodze rozwoju Moto.pl – dodaje.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764