logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Kuczmarski w zespole Be Media

  PR 09.11.2020, przeczytano 859 razy
ilustracja

Do zespołu agencji BE Media dołączył Piotr Kuczmarski. Ekspansja zespołu wynika z rozwoju oferty, m.in. z pozyskania nowych miejsc reklamowych i ciekawych lokalizacji oraz rosnącego zapotrzebowania na akcje niestandardowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-kuczmarski-w-zespole-be-media,389120,artykul.html

Piotr posiada bogate i wieloletnie doświadczenie w pracy z największymi domami mediowymi przy realizacji projektów ambientowych, rozbudowanych o elementy niestandardowej komunikacji z Klientem. Zajmował się współtworzeniem m.in. takich projektów jak: UPC Polska -„1 GIGA ląduje w Warszawie” czy „Kropla na trawie” dla Kropli Beskidu.

W BE Media Piotr będzie odpowiedzialny za koordynację i rozwój rynku niestandardowych akcji reklamowych.

Prywatnie miłośnik sportów, dobrego kina i gier online.

Agencja BE Media, pomimo trudnego czasu, nie rezygnuje z rozwoju i inwestycji zaplanowanych w tym roku.

Źródło: BE Media

www.be-media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764