logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Łysak nowym prezesem IAA

   01.04.2011, przeczytano 2768 razy
ilustracjastrzałka

Piotr Łysak, dyrektor zarządzający McCann Erickson, został wybrany prezesem polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-lysak-nowym-prezesem-iaa,12276,artykul.html

Piotr Łysak na stanowisku szefa polskiego oddziału IAA zastąpi Pawła Kowalewskiego, prezesa agencji Communication Unlimited. Nowy prezes zapowiada, że zamierza odbudować nadwątlony ostatnimi czasy w oczach Polaków wizerunek branży komunikacji marketingowej.

Nowy prezes był koordynatorem sieci McCann w Afryce, zarządzał też biurami McCann Erickson kolejno w Bukareszcie, Belgradzie i Kijowie. Za jego kadencji rumuński oddział McCann został uznany za jeden z trzech najbardziej kreatywnych oddziałów w regionie EMEA, a w 2006 roku wybrano go najbardziej kreatywną agencją w Europie Środkowowschodniej. Piotr Łysak polskim McCannem dowodzi od dwóch lat. Ukończył studia psychologiczne i aktorskie na Uniwersytecie Alberty w Kanadzie, marketing i reklamę na Uniwersytecie Nowojorskim oraz studia MBA Uniwersytetu Calgary, realizowane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Nowy prezes Stowarzyszenia uważa, że agencje reklamowe zbyt często padają ofiarą własnej propagandy i że nie wyciągnęły wniosków z kryzysu 2009 roku. Podkreśla, że Polacy nie lubią, a często ''wręcz nienawidzą reklam'', a jako nowy szef IAA chce podkreślać rolę opiniotwórczą, kulturotwórczą i społeczną reklamy oraz apelować o poczucie odpowiedzialności wśród jej twórców.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) zostało założone w 1938 r. w Nowym Jorku. Obecnie ma niemal sto oddziałów na całym świecie. Oddziały IAA w poszczególnych państwach tworzą własne programy, promując rozwój i odpowiedzialność reklamy oraz broniąc swobody komunikacji marketingowej. Polski oddział liczy sobie 18 lat.

Źródło: Grass Roots
www.iaa.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764