logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Mach na stanowisku Business Directora w Life on Mars

  PR 15.09.2020, przeczytano 169 razy
ilustracja

1 września Piotr Mach objął stanowisko Business Directora w Life on Mars. To kolejna doświadczona osoba na pokładzie, która wzmocni globalne kompetencje agencji zarządzanej przez Piotra Chrobota.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-mach-na-stanowisku-business-directora-w-life-on-mars,388447,artykul.html

Piotr Mach przez ostatnie 14 lat był związany z Agencją Warszawa. Przez większość kariery koncentrował się na budowaniu i rozwoju biznesu, koordynowaniu projektów kreatywnych oraz bieżącej współpracy z klientami. Od 2019 roku, odpowiadał też za sprzedaż usług na rynkach zagranicznych jako International Business Development Officer. Wcześniej przez prawie 4 lata pełnił funkcję Client Service Directora. Mach posiada doświadczenie w obszarach komunikacji, w tym digital i social media, content i experience marketingu, a także software/web developmentu oraz e-commerce, co stanowi cenną wartość dla Life on Mars. Wśród realizowanych przez niego projektów są między innymi wdrożenie kampanii „IKEA po Sąsiedzku” dla IKEA Polska (Golden Effie 2019 i European Effie 2019), „InnogyGo” dla Innogy Polska, Mach współpracował także z T-Mobile, a regionalnie z Sony Europe, Hasbro, czy PepsiCo.

- W Life on Mars buduje się bardzo zgrany zespół, złożony z ludzi o imponującej pasji i doświadczeniu. W połączeniu z kompetencjami pozostałych, wyspecjalizowanych spółek wchodzących w skład Brand New Galaxy, daje to ogromną szansę na tworzenie kompleksowych rozwiązań technologiczno-komunikacyjnych i budowanie biznesu nie tylko w Polsce, ale przede wszystkim na rynku międzynarodowym. Bardzo cieszę się na wspólną podróż i wyzwania, które są przed nami – komentuje swoją nową rolę Piotr Mach.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764