logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Mach na stanowisku Business Directora w Life on Mars

  PR 15.09.2020, przeczytano 866 razy
ilustracja

1 września Piotr Mach objął stanowisko Business Directora w Life on Mars. To kolejna doświadczona osoba na pokładzie, która wzmocni globalne kompetencje agencji zarządzanej przez Piotra Chrobota.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-mach-na-stanowisku-business-directora-w-life-on-mars,388447,artykul.html

Piotr Mach przez ostatnie 14 lat był związany z Agencją Warszawa. Przez większość kariery koncentrował się na budowaniu i rozwoju biznesu, koordynowaniu projektów kreatywnych oraz bieżącej współpracy z klientami. Od 2019 roku, odpowiadał też za sprzedaż usług na rynkach zagranicznych jako International Business Development Officer. Wcześniej przez prawie 4 lata pełnił funkcję Client Service Directora. Mach posiada doświadczenie w obszarach komunikacji, w tym digital i social media, content i experience marketingu, a także software/web developmentu oraz e-commerce, co stanowi cenną wartość dla Life on Mars. Wśród realizowanych przez niego projektów są między innymi wdrożenie kampanii „IKEA po Sąsiedzku” dla IKEA Polska (Golden Effie 2019 i European Effie 2019), „InnogyGo” dla Innogy Polska, Mach współpracował także z T-Mobile, a regionalnie z Sony Europe, Hasbro, czy PepsiCo.

- W Life on Mars buduje się bardzo zgrany zespół, złożony z ludzi o imponującej pasji i doświadczeniu. W połączeniu z kompetencjami pozostałych, wyspecjalizowanych spółek wchodzących w skład Brand New Galaxy, daje to ogromną szansę na tworzenie kompleksowych rozwiązań technologiczno-komunikacyjnych i budowanie biznesu nie tylko w Polsce, ale przede wszystkim na rynku międzynarodowym. Bardzo cieszę się na wspólną podróż i wyzwania, które są przed nami – komentuje swoją nową rolę Piotr Mach.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764