logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Maciejczyk wspiera strategię w LoveBrands Group

  PR 10.10.2024, przeczytano 654 razy
ilustracja

LoveBrands Group nie jest agencją badawczą, a jednak rocznie, we współpracy z SW Research, realizuje kilkanaście badań opinii. Dlaczego? Bo wierzy, że najlepsze strategie powstają w oparciu o analizę twardych danych, a właściwe wnioski umożliwiają tworzenie trafnych insightów. Teraz w procesie pozyskiwania i analizy danych agencję wspierać będzie Piotr Maciejczyk, doświadczony badacz i ekspert ds. komunikacji. Do działu Strategii w LoveBrands Group dołączył jako Research&Strategy Consultant.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-maciejczyk-wspiera-strategie-w-lovebrands-group,406049,artykul.html

Piotr Maciejczyk, z wykształcenia ekspert komunikacji społecznej, jest też doktorantem i wykładowcą w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Wrocławskiego w zakładzie Projektowania Komunikacji. Jednak nie jest tylko teoretykiem, ale od wielu lat wspiera marki komercyjne w zakresie badań oraz content marketingu. Jak sam podkreśla, miał przyjemność współpracować przy realizacji projektów komunikacyjnych dla czołowych polskich i zagranicznych marek, w tym dla PLAY, Oranżady Hellena, Banku Pocztowego, marki Kenwood czy L’Oreal. Ostatnio pełnił funkcję stratega ds. contentu w Grandes Kochonos, jednak w LoveBrands Group w znacznie większym stopniu będzie mógł wykorzystać zdobyte doświadczenie w tworzeniu i analizie badań, które są fundamentem każdej strategii przygotowywanej w tej agencji. Na stanowisku Research & Strategy Consultant w dziale Strategii Marki wspierać będzie Dominikę Wnuczyńską, która od marca 2024 r. pełni rolę Head of Brand Strategy

Z najnowszego badania Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media #opiniejuroraeffie 2024* – wynika, że aż 38% ankietowanych jurorów tego prestiżowego konkursu uważa, że najważniejszym czynnikiem wpływającym na efektywność kampanii marketingowych jest wyciąganie odpowiednich wniosków z dostępnych danych. Najlepszym ich źródłem są badania: te ogólnodostępne, ale też te zlecane z myślą o konkretnej grupie docelowej, której zachowania, poglądy czy preferencje chcemy zgłębić. To dlatego wraz z SW Research regularnie takie badania prowadzimy pod kątem różnych tematów i obszarów. Cieszymy się, że do naszego zespołu strategicznego dołączył Piotr Maciejczyk, doświadczony badacz i ekspert w dziedzinie komunikacji, dzięki któremu wnioski z tych badań wspierać będą wypracowywanie właściwych insightów do realizowanych przez nas kampanii.

Dorota Bieniek, prezes LoveBrands Group

LoveBrands Group przy realizacji swoich badań polega na współpracy strategicznej z agencją badawczą SW Research. To oznacza, że nie tylko przygotowuje wraz z nią badania pod kątem konkretnych klientów i potrzeb ich marek, ale także na bieżąco bada stosunek i oczekiwania Polaków wobec przekazów marketingowych, nowych trendów, kanałów komunikacji np. influencer marketingu czy też konkretnych wydarzeń w świecie komunikacji np. kryzysów. Dzięki temu agencja trzyma rękę na pulsie zmian i jest w stanie doradzić klientom, jak modyfikować strategie komunikacji, by były odpowiedzią na zmieniające się nastroje konsumenckie. „Zmiana to bowiem jedyny pewnik w życiu – ale też w marketingu” – podsumowuje Dorota Bieniek. 

Źródło: LoveBrands Group

Dodatkowe informacje:

O LoveBrands Group
LoveBrands Group specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej i powstała, aby integrować różne kanały komunikacyjne, ale też z pasji do tworzenia i wspierania marek, które swoim odbiorcom chcą zaoferować coś więcej niż tylko produkty czy rozwiązania. Siła LoveBrands Group opiera się na strategicznym i analitycznym podejściu do biznesowych wyzwań klientów. W ramach autorskiej koncepcji The Brand New Story, LoveBrands Group skupia się na budowaniu wielopłaszczyznowej historii marki, od strategii poprzez crossplatformowy content aż do optymalizacji mediowej i kanałów komunikacyjnych, by dopasować ją nie tylko do zmiennej rzeczywistości, ale również do oczekiwań i potrzeb konsumentów. Grupa łączy doświadczenia marketingu emocjonalnego i storytellingu z podejściem Inbound Marketing, w którym proces budowania relacji konsumenta z marką projektowany jest w oparciu o narzędzia umożliwiające zwrócenie jego uwagi, a następnie utrzymanie relacji, sprzedaż, lojalizację, a finalnie zaproszenie do grona naturalnych ambasadorów marki.

* https://tv.tvnmedia.pl/efektywnosc-w-dzialaniach-marketingowych-co-ma-znaczenieopiniejuroraeffie-cz-8-2024

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.
Katarzyna Żakieta na czele kreacji w Cape Morris
Katarzyna Żakieta awansowała i objęła stanowisko Head of Creation. Jest związana z Cape Morris od ponad 3 lat, gdzie jako Team Leaderka oraz Senior Copywriterka pracowała dla najważniejszych Partnerów (Klientów) agencji.
Lifetube inwestuje w nowych menedżerów
W końcówce roku agencja influencer marketingu i ekonomii twórców Lifetube wzmacnia struktury i zatrudnia nowych specjalistów. Katarzyna Chocyk obejmuje stanowisko Head of Marketing a Michał Listkiewicz zostaje nowym Dyrektorem Finansowym.
Awanse w SEC Newgate CEE
Michaj Sodolski z nową funkcją w SEC Newgate CEE. Jako Advisor wspiera kluczowych klientów agencji w zakresie corporate i public affairs. 
Joanna Lenart awansuje w agencji Zenith
Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Zarządzać będzie zespołem odpowiedzialnym za dostarczanie innowacyjnych i efektywnych rozwiązań w obszarze mediów biddable, a także ścisłą współpracę z globalnymi platformami, takimi jak: Meta, Google czy TikTok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764