logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Michalak dołączył do zespołu #Gamechangers w Harbingers

  PR 01.03.2023, przeczytano 426 razy
ilustracja

Początkiem marca 2023 r. Piotr Michalak dołączył do Harbingers i objął stanowisko Head of SEO. Wcześniej kierował działem Research & Development w Grupie TENSE oraz prowadził projekty z branży dla serwisów, portali i e-sklepów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-michalak-dolaczyl-do-zespolu-gamechangers-w-harbingers,399140,artykul.html

Piotr z branżą SEO związany jest od 2014 roku. Jako ambitny specjalista SEO posiada szerokie relacje biznesowe w branży, na podstawie których buduje swoje doświadczenie. Kierując działem Research & Development, realizował projekty rozwojowe w wielu obszarach (m.in. produkty, testy, systemy i narzędzia).

Piotr w pracy każdorazowo skupia się na dostarczanej wartości biznesowej prowadzonych działań i chętnie dzieli się swoją wiedzą i pomysłami dzieli się z branżą.

W Harbingers #GameChangers Piotr Michalak jako Head of SEO będzie spoiwem całego działu.

- Piotr to doświadczony specjalista i manager, który dołącza do Harbingers w roli Heada zespołu SEO. Jestem przekonany, że jego ekspercka wiedza, którą chętnie dzieli się jako wykładowca, prelegent oraz autor branżowych publikacji — przełoży się na osiągnięcie jeszcze wyższych wyników we współpracy z obecnymi i przyszłymi Partnerami agencji. Doświadczenie w SEO zdobywał,  prowadząc kompleksowe projekty zarówno dla małych serwisów, jak i znanych, rozbudowanych e-sklepów czy portali. Cieszę się, że osoba z takim doświadczeniem managerskim zasili nasz zespół. —  Piotr — witaj w gronie #GameChangers. - Piotr Baran — Dyrektor Operacyjny w Harbingers

Źródło: Harbingers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panjasonic: procesor multimedialny dla projekcji immersyjnych
Pierwszy z nowej serii procesorów mediowych ma zrewolucjonizować tworzenie niesamowitych doświadczeń za pomocą wielokrotnej projekcji, umożliwiając bezproblemowe ożywianie treści
Youtuberzy zbudowali działającą elektrownię jądrową w Minecrafcie
W ramach promocji programu Polski Atom dwóch popularnych twórców gamingowych – Karol „Dealereq” Kutermankiewicz i Mikołaj „Żelazny” Cieślak stworzyło działającą elektrownię jądrową w grze Minecraft. Projekt został zrealizowany przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube) oraz Grupę Defence24 dla Ministerstwa Klimatu i...
KERRIS poszerza długoletnią współpracę z klientem – SWISS KRONO. Od teraz agencja odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.
Marka L.O.L. Surprise z początkiem grudnia wystartowała ze świątecznym konkursem „Kalendarz marzeń”, który jest prawdziwą gratką dla wszystkich wielbicieli tych kultowych zabawek. Dzięki stworzonemu kalendarzowi adwentowemu, każdego dnia aż do Wigilii, można zgarnąć nową, wyjątkową nagrodę niespodziankę z produktami z najnowszych serii. Ponadto do wygrania...
Grzech Luft nowym Head of Creation w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała, że dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, został awansowany na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764