logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Mikołajczyk Head of New Business w Sport.pl, za obszar wideo premium serwisu odpowiada Dominik Wardzichowski

  PR 13.07.2022, przeczytano 1010 razy
ilustracja

Piotr Mikołajczyk objął nowo utworzone stanowisko Head of New Business w zespole Sport.pl. Jednocześnie, odpowiedzialność za rozwój obszaru wideo premium jednego z najpopularniejszych serwisów sportowych przejął Dominik Wardzichowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-mikolajczyk-head-of-new-business-w-sport.pl%2C-za-obszar-wideo-premium-serwisu-odpowiada-dominik-wardzichowski,396578,artykul.html

Jako Head of New Business w Sport.pl Piotr Mikołajczyk zadba o dalszy rozwój projektów technologicznych i aplikacji mobilnych Sport.pl. Do jego obowiązków będzie należało również poszukiwanie nowych rozwiązań biznesowych oraz szans zasięgowych i przychodowych dla serwisu. W zarządzaniu biznesem Sport.pl będzie go wspierał Bartosz Raj, dyrektor serwisów Gazeta.pl.

Piotr Mikołajczyk jest związany ze Sport.pl od 2006 r. Od początku 2020 r. pełnił rolę szefa rozwoju serwisu – zajmował się m.in. rozwojem aplikacji sportowych, produktami livescore oraz procesami automatyzacyjnymi. Wcześniej przez kilka lat pracował jako szef wideo i zastępca szefa newsroomu Sport.pl, a jeszcze wcześniej autor i szef serwisu Zczuba.pl.

Zmiany następują także w obszarze wideo w Sport.pl. Odpowiedzialność za rozwój wideo premium w redakcji przejął Dominik Wardzichowski, który zastąpił odchodzącego z serwisu Piotra Majchrzaka. Dominik Wardzichowski w nowej roli nadzoruje formaty wideo premium Sport.pl, w tym programy na żywo, cykle redakcyjne i reportaże wideo. Przed nim również zadanie przygotowania planu multi-platformowej obsługi nadchodzącego mundialu w Katarze.  

Dominik Wardzichowski pracuje w Sport.pl od 2015 r. Relacjonował Euro U-21 i Mistrzostwa Świata U-20 rozgrywane w Polsce. Jest autorem programu „Dogrywka” i współprowadzącym „Sekcji Piłkarskiej” oraz programu „Sport.pl LIVE”. Wcześniej współpracował z serwisami Ekstraklasa.net, Sport4fans.pl, SportSlaski.pl, Sport.tvp.pl, a także z telewizją klubową Podbeskidzia Bielsko-Biała.

– Przed nami jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych w ostatnich latach, czyli mundial w Katarze. Mamy nadzieję, że najnowsze zmiany w zespole Sport.pl pozwolą nam jeszcze lepiej przygotować się do tego piłkarskiego święta. Jestem przekonany, że nowa energia w zespole przełoży się na interesujące pomysły i projekty, które spotkają się z uznaniem fanów sportu – mówi Bartosz Raj, dyrektor serwisów Gazeta.pl.

Redaktorem naczelnym Sport.pl pozostaje Łukasz Cegliński, a szefem newsroomu serwisu – Łukasz Godlewski. Z końcem lipca br. współpracę z zespołem zakończy Maciej Kucharski, który od 2021 r. pełnił funkcję dyrektora Sport.pl.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764