Piotr Misiło został członkiem Rady Nadzorczej News PR, agencji public relations specjalizującej się w obszarze relacji inwestorskich.
Piotr Misiło jest dyrektorem zarządzającym ds. organizacyjnych Platformy Mediowej Point Group SA i prezesem Zarządu drukarni GEMTEXT sp. z o.o. Pod koniec lat 90. był wydawcą i redaktorem naczelnym gazet regionalnych w woj. zachodniopomorskim. Pracował również jako koordynator projektów w agencji reklamowej DCS (laureat godła "Teraz Polska"). Był też Naczelnikiem Wydziału Promocji i Informacji w Urzędzie Gminy w Policach oraz wykładowcą Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Szczecinie. Z Platformą Mediową Point Group jest związany od grudnia 2003 roku. Od sierpnia 2005 roku do sierpnia 2006 roku pełnił funkcję prezesa polsko-brytyjskiej firmy OnePlayFrame. Od lutego 2007 r. – prezes zarządu agencji reklamowej Smart – Media, od kwietnia 2007 r. prezes zarządu drukarni GEMETXT.
Misiło jest absolwentem Uniwersytetu Szczecińskiego na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług, kierunek zarządzanie i marketing, oraz na Wydziale Humanistycznym, kierunek socjologia. Ukończył również Podyplomowe Studium Strategiczne Planowanie Działalności Rozwojowej Przedsiębiorstw w Otoczeniu Europejskim na SGH.
NewsPR to grupa doradcza świadcząca kompleksowe usługi w zakresie public relations oraz investor relations. Twórcami NewsPR są Marek Sokół i Damian Kuraś, którzy przez 6 lat współtworzyli redakcję ekonomiczną TVN24 i studio giełdowe, prezentowali serwisy biznesowe, realizowali programy telewizyjne "Praca" i "Ostatnie piętro". Współtwórcą NewsPR jest Adam Ruciński, właściciel Kancelarii Audytorów i Doradców Ruciński i Wspólnicy, członek Rady Nadzorczej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, prezes Polskiego Związku Maklerów i Doradców. W 2008 roku dołączyła do zespołu - jako dyrektor generalny spółki - Katarzyna Łastowiecka, która przez 7 lat współtworzyła redakcję ekonomiczną TVN24, a potem redakcję TVN CNBC Biznes.
Większościowym udziałowcem News PR jest giełdowy holding PMPG SA, jedna z najdynamiczniej rozwijających się platform konwergencji, działająca w dziedzinach mediów, komunikacji marketingowej i nowych technologii.
Źródło: Point Group