logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Morkowski wykupuje inwestora Brand New Galaxy

  PR 13.01.2020, przeczytano 586 razy
ilustracja

Po doskonałym zamknięciu 2019 roku i licznych sukcesach, związanych z powiększaniem zespołu, rozszerzaniem współpracy z klientami na poziomie międzynarodowym i rozwojem dotyczącym zarówno zakresu, jak i jakości świadczonych usług, nowy rok holding Brand New Galaxy zaczyna od ogłoszenia zmian w akcjonariacie i strukturze inwestycyjnej spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-morkowski-wykupuje-inwestora-brand-new-galaxy,385300,artykul.html

Dotychczasowy główny inwestor – Nomad Fund, który zainwestował w BNG zaraz po jej starcie w 2017 roku, został w całości wykupiony przez aktualnych inwestorów oraz Piotra Morkowskiego. Jednocześnie Piotr Morkowski dołącza do rady nadzorczej Brand New Galaxy.

–  Jestem pod wielkim wrażeniem osiągnięć Brand New Galaxy i dokonań wspaniałych ludzi, którzy tworzą tę prawdziwie globalną i wyjątkową firmę, wyrastającą ponad standardy biznesowe i komunikacyjne, charakterystyczne dla tej geografii. Jestem przekonany, że inwestycja w rozwój platformy holdingowej Brand New Galaxy przyniesie doskonałe rezultaty, pozwalając przyspieszyć i wesprzeć ambitne plany rozwojowe spółki. Cieszę się również, że będę miał ponownie okazję pracować z wieloma wybitnymi Talentami, z którymi miałem już przyjemność działać przy wcześniejszych projektach – komentuje Piotr Morkowski, Inwestor, Szef Rady Nadzorczej Brand New Galaxy.

– 2019 był dla nas bardzo dobry: wzmocniliśmy zespół, poszerzyliśmy strukturę i portfolio spółek, przekraczając jednocześnie planowane parametry przychodowe. Utrzymanie dynamicznego tempa wzrostu i realizacja kolejnych ambitnych planów wymaga przede wszystkich doskonałych partnerów – i chodzi tu zarówno o kompetencje, jak i możliwości kapitałowe. Liczymy, że na doświadczenie naszych inwestorów w skalowaniu przedsięwzięć pomoże nam w rozwoju geograficznym, kompetencyjnym i pozwoli w ciągu najbliższego czasu znów pozytywnie zaskoczyć rynek. Chciałbym też skorzystać z okazji, żeby podziękować Nomad Fund za zaufanie i inwestycję w pierwszej rundzie finansowania – dodaje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy.

Zarząd spółki wraz z radą nadzorczą pracują nad szczegółowym planem rozwoju, który będzie sfinalizowany i ogłoszony do końca pierwszego kwartału 2020.  Wstępne założenia zakładają agresywną ekspansję poprzez rozwój międzynarodowy i budowę nowych centrów kompetencji.

Piotr Morkowski – założyciel i jeden z ojców sukcesu Interactive Solutions (2006), po przejęciu IS przez Grupę Publicis (2013 roku) prezes Saatchi&Saatchi IS. Po odejściu z Grupy Publicis (2017) business angel specjalizujący się w inwestycjach w spółki z pogranicza technologii, e-commerce i komunikacji. Jedną z ostatnich inwestycji (z 2017 roku) jest Wisebase (największa w CE baza danych o produktach), sprzedany w 2019 roku do Syndigo (globalnego lidera branży danych produktowych z USA).

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Timecode Film Production z animacją o bitcoinach, dla marki Cloudbest
Dom produkcyjny Timecode Film Production przygotował film dla CloudBest – polskiej firmy nadzorującej międzynarodowe projekty wykorzystujące rozwiązania oparte na technologii blockchain.
Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumenckie
Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi...
Agencja Primoloko dla Avigon.pl
Do grona klientów agencji public relations PRimoloko dołączyła firma AVIGON.PL To pierwsza polska platforma do videoterapii on-line. Polski start-up umożliwia w pełni bezpieczne połączenia video ze specjalistą psychologiem, coachem, trenerem itp. w dowolnym miejscu i czasie.
Rebranding Opus B
Zespół Opus B rozpoczął nowy rok od intensywnych zmian. Nowe pozycjonowanie, nowe logo, nowy system identyfikacji ale przede wszystkim nowy sposób myślenia o markach.
ISE 2020: Canon zaprezentuje ekosystem rozwiązań obrazowania 8K i 4K
Podczas nadchodzących targów ISE 2020 – największych światowych targów dla integratorów AV, Canon zaprezentuje najnowsze profesjonalne rozwiązania obrazowania dla klientów biznesowych. Odwiedzający będą mieli szansę zobaczyć cały ekosystem zaawansowanych rozwiązań Canon, w tym m.in. rozwiązania projekcyjne HDR, 4K i 8K, jak również...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764