logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Morkowski wykupuje inwestora Brand New Galaxy

  PR 13.01.2020, przeczytano 1071 razy
ilustracja

Po doskonałym zamknięciu 2019 roku i licznych sukcesach, związanych z powiększaniem zespołu, rozszerzaniem współpracy z klientami na poziomie międzynarodowym i rozwojem dotyczącym zarówno zakresu, jak i jakości świadczonych usług, nowy rok holding Brand New Galaxy zaczyna od ogłoszenia zmian w akcjonariacie i strukturze inwestycyjnej spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-morkowski-wykupuje-inwestora-brand-new-galaxy,385300,artykul.html

Dotychczasowy główny inwestor – Nomad Fund, który zainwestował w BNG zaraz po jej starcie w 2017 roku, został w całości wykupiony przez aktualnych inwestorów oraz Piotra Morkowskiego. Jednocześnie Piotr Morkowski dołącza do rady nadzorczej Brand New Galaxy.

–  Jestem pod wielkim wrażeniem osiągnięć Brand New Galaxy i dokonań wspaniałych ludzi, którzy tworzą tę prawdziwie globalną i wyjątkową firmę, wyrastającą ponad standardy biznesowe i komunikacyjne, charakterystyczne dla tej geografii. Jestem przekonany, że inwestycja w rozwój platformy holdingowej Brand New Galaxy przyniesie doskonałe rezultaty, pozwalając przyspieszyć i wesprzeć ambitne plany rozwojowe spółki. Cieszę się również, że będę miał ponownie okazję pracować z wieloma wybitnymi Talentami, z którymi miałem już przyjemność działać przy wcześniejszych projektach – komentuje Piotr Morkowski, Inwestor, Szef Rady Nadzorczej Brand New Galaxy.

– 2019 był dla nas bardzo dobry: wzmocniliśmy zespół, poszerzyliśmy strukturę i portfolio spółek, przekraczając jednocześnie planowane parametry przychodowe. Utrzymanie dynamicznego tempa wzrostu i realizacja kolejnych ambitnych planów wymaga przede wszystkich doskonałych partnerów – i chodzi tu zarówno o kompetencje, jak i możliwości kapitałowe. Liczymy, że na doświadczenie naszych inwestorów w skalowaniu przedsięwzięć pomoże nam w rozwoju geograficznym, kompetencyjnym i pozwoli w ciągu najbliższego czasu znów pozytywnie zaskoczyć rynek. Chciałbym też skorzystać z okazji, żeby podziękować Nomad Fund za zaufanie i inwestycję w pierwszej rundzie finansowania – dodaje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy.

Zarząd spółki wraz z radą nadzorczą pracują nad szczegółowym planem rozwoju, który będzie sfinalizowany i ogłoszony do końca pierwszego kwartału 2020.  Wstępne założenia zakładają agresywną ekspansję poprzez rozwój międzynarodowy i budowę nowych centrów kompetencji.

Piotr Morkowski – założyciel i jeden z ojców sukcesu Interactive Solutions (2006), po przejęciu IS przez Grupę Publicis (2013 roku) prezes Saatchi&Saatchi IS. Po odejściu z Grupy Publicis (2017) business angel specjalizujący się w inwestycjach w spółki z pogranicza technologii, e-commerce i komunikacji. Jedną z ostatnich inwestycji (z 2017 roku) jest Wisebase (największa w CE baza danych o produktach), sprzedany w 2019 roku do Syndigo (globalnego lidera branży danych produktowych z USA).

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo
Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.
„Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i...
Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR...
Marek Różycki awansuje w Pathfinder 23 na stanowisko Chief Client Service Officer
Z początkiem sierpnia tego roku, Marek Różycki obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Client Service Officer w Pathfinder 23. W nowej roli będzie odpowiadać za wszystkie piony biznesowe agencji. Przy ścisłej współpracy z Maciejem Lissowskim czuwać będzie nad wzmocnieniem operacyjnych struktur Pathfinder 23, zaś z Szymonem Domżałem i Tomaszem Waligórą nad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764