logo
WIADOMOŚCI

Piotr Nowicki kolejnym strategiem w Albedo Marketing

Mateusz Zawiślak  PR 11.08.2017, przeczytano 237 razy

Do zespołu Albedo Marketing, agencji marketingu zintegrowanego specjalizującej się w programach lojalnościowych i promocjach sprzedaży, dołącza Piotr Nowicki. Obejmie on stanowisko Strategic Managera, wzmacniając tym samym w firmie dział strategii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-nowicki-kolejnym-strategiem-w-albedo-marketing,33385,artykul.html

Nowicki poprzednio przez 8 lat pracował w Agencji V&P zajmując się obsługą strategiczną takich marek jak Pepco i T-Mobile oraz brandów z portfolio korporacji Mondelez, Kompania Piwowarska czy Ferrero. Wspierał też budowę programów lojalnościowych dla sił sprzedaży. Teraz wesprze kompetencje tworzenia zintegrowanej, wielokanałowej komunikacji oferowanej klientom Albedo. Jest to odpowiedź na stale rosnącą rynkową potrzebę wplecenia akcji promocyjnych i lojalnościowych w długofalową strategię marek.

– Dzisiejszy polski rynek rozdarty jest między agresywnymi promocjami cenowymi z jednej strony, a budowaniem silnego wizerunku marki z drugiej. Niejednokrotnie przedsiębiorstwa prowadzą osobne działania akcyjne, takie jak loterie czy promocje w sieciach handlowych, równolegle inwestując w inne kanały i angażujące akcje wizerunkowe, niestety zupełnie oderwane od działań przy półce – mówi Piotr Nowicki. - Marketerzy zaczynają jednak rozumieć, że w świecie powszechnego deficytu uwagi i czasu, synergia komunikacji jest kluczowa. Albedo stawia na połączenie pragmatycznego, efektywnościowego podejścia do budżetów marketingowych, z długofalowym celem osadzania strategii marki w głowach konsumentów. Poprzez nasze rozwiązania chcemy pokazać, że nie ma żadnej sprzeczności pomiędzy strategią marki, a taktycznymi rozwiązaniami nastawionymi na wzrosty – dodaje.

Źródło: Albedo Marketing

www.albedomarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Automatyczne trymery KalaXY II w ofercie ADP Polska
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oraz opinie klientów firma Kala opracowała nową linię trymerów automatycznych KalaXY II, które swoją premierę miały na międzynarodowych targach FESPA 2018 w Berlinie. (rys. Automatyczny trymer KalaXY II Plus).
Minima Advertising People dla UX Plus
UX Plus projektuje doświadczenia klientów. Patrząc w portfolio, można odnieść wrażenie, że to wielki koncern lub ośrodek naukowy zajmujący się doradztwem. Nie tym razem. UX Plus to w rzeczywistości jedna osoba, Agnieszka Szóstek. Tak niezwykła osobowość potrzebowała marki, która pokaże światu na co ją stać. Takiej jak ona – odważnej i profesjonalnej.
Zoo Market rusza z kampanią DOOH
ZOO Market we współpracy z agencją reklamową MyLED realizuje  intensywną kampanię DOOH, informującą o nadchodzących wydarzeniach i odliczającą czas do atrakcji zaplanowanych na kolejny weekend.
On Board Think Kong poszerza portfolio klientów w obszarze healthcare. W ramach współpracy z firmą Pharmabest poprowadzi wielokanałową kampanię edukacyjną „Probiotyk – wybieram świadomie”. Konsultanci On Board Think Kong będą odpowiedzialni za prowadzenie komunikacji łączącej działania PR, content marketingowe oraz SEO.
Change Serviceplan autorem kampanii reklamowej Krakus
Agencja kreatywna Change Serviceplan, przygotowała nową kreację kampanii reklamowej dla marki Krakus, która promuje szeroką gamę produktów, szczególnie polecanych w sezonie grillowym. Kampanię rozpoczęły aktywności w mediach społecznościowych  oraz na portalach internetowych.
 
środa 20.06.2018, 142 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone