logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Nowicki kolejnym strategiem w Albedo Marketing

  PR 11.08.2017, przeczytano 781 razy

Do zespołu Albedo Marketing, agencji marketingu zintegrowanego specjalizującej się w programach lojalnościowych i promocjach sprzedaży, dołącza Piotr Nowicki. Obejmie on stanowisko Strategic Managera, wzmacniając tym samym w firmie dział strategii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-nowicki-kolejnym-strategiem-w-albedo-marketing,33385,artykul.html

Nowicki poprzednio przez 8 lat pracował w Agencji V&P zajmując się obsługą strategiczną takich marek jak Pepco i T-Mobile oraz brandów z portfolio korporacji Mondelez, Kompania Piwowarska czy Ferrero. Wspierał też budowę programów lojalnościowych dla sił sprzedaży. Teraz wesprze kompetencje tworzenia zintegrowanej, wielokanałowej komunikacji oferowanej klientom Albedo. Jest to odpowiedź na stale rosnącą rynkową potrzebę wplecenia akcji promocyjnych i lojalnościowych w długofalową strategię marek.

– Dzisiejszy polski rynek rozdarty jest między agresywnymi promocjami cenowymi z jednej strony, a budowaniem silnego wizerunku marki z drugiej. Niejednokrotnie przedsiębiorstwa prowadzą osobne działania akcyjne, takie jak loterie czy promocje w sieciach handlowych, równolegle inwestując w inne kanały i angażujące akcje wizerunkowe, niestety zupełnie oderwane od działań przy półce – mówi Piotr Nowicki. - Marketerzy zaczynają jednak rozumieć, że w świecie powszechnego deficytu uwagi i czasu, synergia komunikacji jest kluczowa. Albedo stawia na połączenie pragmatycznego, efektywnościowego podejścia do budżetów marketingowych, z długofalowym celem osadzania strategii marki w głowach konsumentów. Poprzez nasze rozwiązania chcemy pokazać, że nie ma żadnej sprzeczności pomiędzy strategią marki, a taktycznymi rozwiązaniami nastawionymi na wzrosty – dodaje.

Źródło: Albedo Marketing

www.albedomarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764