logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Osiński Executive Creative Directorem VMLY&R Poland

  PR 11.05.2023, przeczytano 1290 razy
ilustracjastrzałka

Na początku maja doszło do istotnych zmian w dziale kreacji VMLY&R Poland: Piotr Osiński awansował na stanowisko Executive Creative Director i wraz z Dawidem Szczepaniakiem, Chief Creative Officer VMLY&R Poland, będzie współzarządzać jednym z największych działów kreacji w Polsce. 

 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-osinski-executive-creative-directorem-vmlyandr-poland,399903,artykul.html

Zmiana ma na celu wzmocnienie struktury działu kreacji agencji. Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VMLY&R Poland, i Piotr Osiński, Executive Creative Director, będą dzielić się obowiązkami w dalszym budowaniu reputacji kreatywnej VMLY&R Poland oraz zarządzaniu działem kreacji liczącym obecnie 110 osób. 

Piotr reprezentuje sobą połączenie nieprzeciętnej kreatywności i wysokorozwiniętych umiejętności managerskich. Z jednej strony - nie boi się kwestionować status quo, porywać na pozornie niewykonalne pomysły. Z drugiej - ma instynkt tworzenia rozwiązań kreatywnych bardzo skutecznie adresujących problemy marek. Inspiruje zarówno klientów, jak i kreatywne i kreatywnych, z którymi pracuje.

Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VMLY&R Poland

Stanowisko Executive Creative Director zostało stworzone z myślą o jeszcze lepszym wsparciu systemowym dla dyrektorek i dyrektorów kreatywnych zarządzających każdą z dziewięciu grup kreatywnych agencji, która w ciągu ostatnich 10 lat zdobyła niemal 360 nagród w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie, wliczając w to tytuł Agencji Roku oraz Grand Prix festiwalu Cannes Lions.

Piotr Osiński w ciągu 15 lat kariery zawodowej zdobył ponad 80 nagród branżowych, w tym: Cannes Lions, Clio, LIA, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum, Effie i inne. W tym roku będzie także zasiadał w jury festiwali Cannes Lions oraz Golden Drum. W VMLY&R Poland jest od stycznia 2020 roku, od tego czasu współtworzył kampanie, które zdobyły ponad 30 nagród branżowych m.in. 2 Lwy w Cannes.

Źródło: VMLY&R Poland

vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764