Na początku maja doszło do istotnych zmian w dziale kreacji VMLY&R Poland: Piotr Osiński awansował na stanowisko Executive Creative Director i wraz z Dawidem Szczepaniakiem, Chief Creative Officer VMLY&R Poland, będzie współzarządzać jednym z największych działów kreacji w Polsce.
Zmiana ma na celu wzmocnienie struktury działu kreacji agencji. Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VMLY&R Poland, i Piotr Osiński, Executive Creative Director, będą dzielić się obowiązkami w dalszym budowaniu reputacji kreatywnej VMLY&R Poland oraz zarządzaniu działem kreacji liczącym obecnie 110 osób.
Piotr reprezentuje sobą połączenie nieprzeciętnej kreatywności i wysokorozwiniętych umiejętności managerskich. Z jednej strony - nie boi się kwestionować status quo, porywać na pozornie niewykonalne pomysły. Z drugiej - ma instynkt tworzenia rozwiązań kreatywnych bardzo skutecznie adresujących problemy marek. Inspiruje zarówno klientów, jak i kreatywne i kreatywnych, z którymi pracuje.
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VMLY&R Poland
Stanowisko Executive Creative Director zostało stworzone z myślą o jeszcze lepszym wsparciu systemowym dla dyrektorek i dyrektorów kreatywnych zarządzających każdą z dziewięciu grup kreatywnych agencji, która w ciągu ostatnich 10 lat zdobyła niemal 360 nagród w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie, wliczając w to tytuł Agencji Roku oraz Grand Prix festiwalu Cannes Lions.
Piotr Osiński w ciągu 15 lat kariery zawodowej zdobył ponad 80 nagród branżowych, w tym: Cannes Lions, Clio, LIA, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum, Effie i inne. W tym roku będzie także zasiadał w jury festiwali Cannes Lions oraz Golden Drum. W VMLY&R Poland jest od stycznia 2020 roku, od tego czasu współtworzył kampanie, które zdobyły ponad 30 nagród branżowych m.in. 2 Lwy w Cannes.
Źródło: VMLY&R Poland