logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Osiński mentorem w D&AD New Blood Academy

  PR 21.10.2020, przeczytano 786 razy
ilustracja

Organizatorzy konkursu D&AD we współpracy z holdingiem reklamowym WPP uruchomili program dla najzdolniejszych młodych adeptów reklamy. Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland, został zaproszony do prestiżowego grona mentorów D&AD New Blood Academy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-osinski-mentorem-w-dandad-new-blood-academy,388881,artykul.html

Wśród kategorii konkursowych D&AD, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń dla twórców i osób związanych z branżą kreatywną, możemy znaleźć laureatów New Blood Pencil. Wyróżnienia dla najzdolniejszych młodych w branży kreatywnej były tylko preludium do tego, co organizatorzy konkursu D&AD we współpracy z WPP, największym holdingiem reklamowym na świecie, dla nich przygotowali.

Zdobywcy statuetek w kategorii New Blood Pencil do połowy sierpnia mieli okazję zgłosić się na bootcamp, którego celem było wyłonienie tych, którzy zajmą prestiżowe miejsca w New Blood Academy. Od 7 do 18 września kandydaci brali udział w warsztatach, rozmowach i zadaniach praktycznych, a to wszystko w trybie online. Wyłonione grono kilkunastu najzdolniejszych, młodych kreatywnych od września 2020 do marca 2021 roku będzie miało okazję poszerzać swoje kompetencje oraz nawiązywać kontakty z uznanymi ekspertami branży kreatywnej.

W międzynarodowym gronie mentorów znalazł się Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland. Z branżą reklamową związany od niemal 14 lat. Na swoim koncie ma pracę dla ponad 30 marek i ponad 50 nagród reklamowych, w tym Cannes Lions, Clio, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum czy Effie.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764