logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Osiński przewodniczącym jury Young Creatives Eurobest

  PR 13.11.2020, przeczytano 585 razy

Trwa kolejna edycja Young Creatives Eurobest 2020. Zwycięzców w jedynej w tym roku kategorii Integrated, wybierać będzie jury, któremu przewodniczy Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-osinski-przewodniczacym-jury-young-creatives-eurobest,389159,artykul.html

Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu projektu kampanii zintegrowanej odpowiadającej na konkursowy brief. Zgodnie z regulaminem, na samodzielne stworzenie prac, dwuosobowe zespoły mają jedynie 48 godzin.

Udział w konkursie jest szansą dla młodych pracowników branży marketingowej nie tylko na puszczenie wodzy wyobraźni, ale także na samodzielne zmierzenie się z realnym wyzwaniem instytucji, fundacji, grup społecznych i marek.

W tym roku uczestnicy zawalczą w trybie online. Zwycięski zespół będzie reprezentował Polskę podczas europejskich eliminacji Young Creatives Integrated Competition, które odbywają się w tej samej formie, od 13 do 18 listopada.

Prace oceniać będzie jury, pod przewodnictwem Piotr Osińskiego, składające się z doświadczonych pracowników branży, cieszących się uznaniem ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej.

Piotr Osiński – regional creative director w VMLY&R Poland, związany z branżą reklamową od 14 lat. Fascynuje się kulturotwórczym wpływem reklamy. Zbierał doświadczenie pracując jako dyrektor kreatywny na globalnym, regionalnym (APAC, MEA, CEN) i lokalnym poziomie. Wyróżniony na festiwalach Cannes Lions, Clio, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum, Effie i innych.

Zwycięzców poznamy 10 listopada.

Źródło: VMLY&R Poland

VML

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764