logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Osiński w jury festiwalu Golden Drum

  PR 02.03.2023, przeczytano 1108 razy
ilustracja

Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland, będzie oceniał zgłoszenia w kategorii Craft tegorocznego festiwalu Golden Drum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-osinski-w-jury-festiwalu-golden-drum,399150,artykul.html

Golden Drum to jeden z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych w Europie, który przyczynia się do podnoszenia poziomu komunikacji marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i promowanie transparentności w reklamie. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się 9-10 października w słoweńskim Portorożu.

Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland, zasiądzie w składzie jury Golden Drum w kategorii Craft. W ciągu 15 lat kariery zawodowej Piotr zyskał uznanie w plebiscytach "Człowiek Roku Reklamy" oraz "Najbardziej Kreatywni w Biznesie". Zdobył ponad 80 nagród branżowych, w tym: Cannes Lions, Clio, LIA, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum, Effies i inne.

Podczas ubiegłorocznej edycji Golden Drum dwie statuetki otrzymała kampania "Pierwsza Pomoc Ludzkości" zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża. Kampania została nagrodzona Srebrem w kategorii Sustainable Business Solutions oraz Brązem w kategorii Health & Wellness - Branded & Unbranded Health Awareness.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
Teatr Telewizji z nagrodą KTR dla nowej identyfikacji wizualnej
W maju Telewizja Polska zaprezentowała premierowe spektakle Teatru Telewizji w nowej graficznej odsłonie, z nowym logo i multimedialną oprawą. 9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Nowym w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Jury w kategorii Design for Culture – Brand Identity System uhonorowało Srebrem identyfikację wizualną Teatru Telewizji opartą na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764