logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Rzepka Dyrektorem Programowym Grupy Radiowej TIME

  PR 23.10.2024, przeczytano 507 razy
ilustracja

Piotr Rzepka awansował na stanowisko Dyrektora Programowego Grupy Radiowej TIME, w skład której wchodzą Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK, Radio VOX FM i Radio PLUS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-rzepka-dyrektorem-programowym-grupy-radiowej-time,406217,artykul.html

Piotr Rzepka z Grupą Radiową TIME związany jest od 2003 roku, początkowo jako producent w Radiu ESKA, a później m.in. jako dyrektor muzyczny Radia VOX FM. Od 2008 roku był dyrektorem programowym Radia VOX FM, a od 2013 roku równolegle również Radia PLUS i pozostaje na obu tych stanowiskach. Jest też opiekunem merytorycznym Radio Akademii – projektu szkoleniowego Grupy Radiowej TIME dla przyszłych radiowców. W przeszłości był dyrektorem programowym kanału VOX Music TV i producentem programów w RMF FM.

Chcemy jeszcze mocniej rozwijać naszą Grupę w kierunku multimedialności i stawiamy na liderów, którzy sprawnie poprowadzą nasze zespoły w tym kierunku” – mówi Ewa Rosiewicz, Dyrektor Generalna Grupy Radiowej TIME i prezes Radia ESKA SA.

Piotr Rzepka jako Dyrektor Programowy Grupy Radiowej TIME będzie zarządzał wszystkimi markami radiowymi. Dotychczasowy dyrektor programowy Radia ESKA i ESKA2 Olgierd Wojtkowiak odchodzi z Grupy.

Dziękujemy Olgierdowi za jego zaangażowanie i wieloletni wkład w rozwój Radia ESKA, a ostatnio także ESKA2. Życzymy mu samych sukcesów zawodowych” – mówi Paweł Szaniawski, wiceprezes Radia ESKA SA oraz prezes pozostałych spółek-koncesjonariuszy Grupy Radiowej TIME.

 Na dotychczasowych stanowiskach pozostają Bogusław Potoniec jako doradca zarządu spółek radiowych ds. programowych oraz Zbigniew Frączek, dyrektor programowy Eska ROCK.

Źródło: Grupa ZPR Media / Time SA

Dodatkowe informacje:

Grupa Radiowa TIME to jedna z największych grup radiowych w Polsce. W jej skład wchodzą łącznie 64 stacje ponadregionalne i lokalne nadające pod brandami Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK i Radio VOX FM. Grupa produkuje również program dla sieci Radio PLUS i zarządza siedmioma jej rozgłośniami. Codziennie skupia ponad 4,5 mln słuchaczy, a jej udział w czasie słuchania to 14,2 proc. (Radio Track, 07-09.2024).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wzmacnia zespół PR
Z początkiem listopada 2024 roku Izabela Budnik oraz Zofia Paśnicka awansują na stanowiska PR Consultant oraz Junior PR Consultant w agencji Big Picture. Awans jest wynikiem ich rosnącej samodzielności w realizacji projektów oraz wszechstronnych kompetencji, które znacząco wspierają rozwój agencji.
Aleksandra Pająk nową Head of Growth w Zenith
Aleksandra Pająk po ponad 4 latach wraca do agencji mediowej Zenith. Obejmuje zarządzanie Growth Team - kluczowej jednostki Zenith, odpowiedzialnej m.in. za strategiczne wsparcie klientów Agencji w najbardziej newralgicznych obszarach, takich jak: analityka i badania, transformacja cyfrowa, zarządzanie danymi, rozwój innowacyjności, strategia budowy treści.
Zmiany w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.
Katarzyna Żakieta na czele kreacji w Cape Morris
Katarzyna Żakieta awansowała i objęła stanowisko Head of Creation. Jest związana z Cape Morris od ponad 3 lat, gdzie jako Team Leaderka oraz Senior Copywriterka pracowała dla najważniejszych Partnerów (Klientów) agencji.
Lifetube inwestuje w nowych menedżerów
W końcówce roku agencja influencer marketingu i ekonomii twórców Lifetube wzmacnia struktury i zatrudnia nowych specjalistów. Katarzyna Chocyk obejmuje stanowisko Head of Marketing a Michał Listkiewicz zostaje nowym Dyrektorem Finansowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764