logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Schmidtke: z Comarch SA do Kerris Group

  PR 05.06.2018, przeczytano 828 razy

Piotr Schmidtke dołączył do zespołu agencji interaktywnej KERRIS, obejmując stanowisko product & UX designera. Do jego zadań należy m.in. projektowanie UX oraz usług, wsparcie eksperckie zespołu oraz prowadzenie warsztatów dla klientów Grupy KERRIS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-schmidtke%3A-z-comarch-sa-do-kerris-group,36761,artykul.html

Piotr Schmidtke przez ostatnie trzy lata pracował jako projektant UX w Comarch SA, gdzie zajmował się projektami z branży finansowej - bankowością, ubezpieczeniami i inwestycjami. Wcześniej związany był z takimi firmami jak Samsung, Lionbridge czy CD Projekt.

– Pasjonuję się projektowaniem doświadczeń i nowymi technologiami. Staram się, by efekty mojej pracy uprzyjemniały ludziom życie – choćby poprzez redukcję frustracji. Do KERRIS przeszedłem w poszukiwaniu nowych wrażeń i różnorodnych projektów. Lubię wczesne etapy koncepcyjne i tworzenie produktów oraz usług od podstaw, ale też końcówki - weryfikację gotowych interfejsów i doszlifowywanie rozwiązań. Szeroki portfel projektów KERRIS zapewnia mi możliwość realizacji siebie i tego, co lubię robić najbardziej - komentuje Piotr Schmidtke.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764