logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Szymaniak wzmocnił dział prawa „Rzeczpospolitej”

  PR 10.06.2024, przeczytano 185 razy
ilustracja

Do działu prawa „Rzeczpospolitej” z początkiem czerwca dołączył Piotr Szymaniak. Będzie zajmował się szeroko pojętym prawem gospodarczym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-szymaniak-wzmocnil-dzial-prawa-_rzeczpospolitej_,404574,artykul.html

Z wykształcenia socjolog, z wyboru dziennikarz. Zaczynał w „Życiu Warszawy”, przez ostatnie 12 lat pracował w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Specjalizuje się w tematyce prawnej, ze szczególnym uwzględnieniem prawa gospodarczego (w tym egzekucyjnego czy transportowego), karnego oraz procedury cywilnej. Dwukrotnie nominowany do nagrody Grand Press (w kategorii news).

– „Dziennik Gazeta Prawna” i „Rzeczpospolita” są jak FC Barcelona i Real Madryt, lecz różnią się stylem i podejściem. Choć to Barcelona stworzyła tiki-takę, to Real dał światu Galacticos. Jakościowo – tak jak te dwa hiszpańskie kluby – DGP i Rzepa są tytułami z najwyższej półki. I tak jak one, są obecnie w różnych momentach swojej historii. Zmieniam koszulkę i boisko, ale reguły gry i oczekiwania czytelników pozostają tak samo wysokie. Postaram się im sprostać. Poza tym każdy kiedyś musi wyjść na Prostą – mówi Piotr Szymaniak.

– Piotrek będzie pisał o prawie gospodarczym. To jeden z kluczowych obszarów naszej aktywności, bo przedsiębiorcy są jednym z głównych adresatów naszych treści – podkreśla Tomasz Pietryga, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”.

Źródło: Gremi Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee...
Mery Spolsky, Artur Barciś i Damian Kwiek dołączają do Radia Nowy Świat
Artura Barcisia usłyszeć będzie można po raz pierwszy 13 czerwca w audycji o g. 14.00. Damian Kwiek pojawi się 14 czerwca z rozmową w programie „Cały nasz świat” (11:00-12:00), a w sobotę 15 czerwca o g. 13.00 na antenie stacji zadebiutuje Mery Spolsky.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764