logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Zach awansował w agencji Social Lama

  PR 12.10.2021, przeczytano 152 razy
ilustracja

We wrześniu br. w agencji Social Lama na stanowisko social media manager awansował Piotr Zach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-zach-awansowal-w-agencji-social-lama,393335,artykul.html

Piotr Zach w Social Lamie pracuje od lutego 2019 roku. Do jego obowiązków na nowym stanowisku należy kompleksowa współpraca z klientem, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, zarządzanie projektami i zespołem. Specjalizuje się w tworzeniu treści tekstowych. W swoim portfolio posiada profile marek z branży m. in. zoologicznej, spożywczej, medialnej, medycznej. Obecnie będzie kontynuował działania dla dotychczasowych Klientów: AQUAEL, Aquael ZOO, Comfy, Vobis, Press Service Monitoring Mediów, CM GAMMA.

Ponadto Piotr Zach wspiera grupę Good One, do której należy Social Lama, w procesach przetargowych; jest także odpowiedzialny za działania rekrutacyjne. Tworzy treści publikowane w mediach branżowych, a w zakresie jego przyszłych obowiązków będzie leżeć również prowadzenie szkoleń.

Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Marketing oraz Filologii polskiej na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. W Social Lamie pracę rozpoczynał jako community moderator, później rozpoczął kompleksową obsługę klientów. Przez prawie 3 lata zdobywał doświadczenie na kolejnych stanowiskach w strukturze agencji. Autor tekstów o tematyce sportowej, pisał m. in. dla portali probasket.pl i nflpolska.com.

Źródło: Social Lama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764