logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Żarczyński w S4

  PR 11.03.2010, przeczytano 1469 razy
ilustracjastrzałka

Do krakowskiego działu kreacji Agencji Reklamowej S4 dołączył Piotr Żarczyński, który objął stanowisko copywritera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-zarczynski-w-s4,10342,artykul.html

Piotr Żarczyński przeszedł do S4 z agencji Schulz, w której również zajmował stanowisko copywritera. Swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał także w agencji reklamowej DDB Warszawa oraz w Interii.

Wśród klientów, dla których pracował kreatywnie, znalazły się takie marki, jak: Mitsubishi, Umbro, Tantum Verde, Osram, Deutsche Bank, Bank Ochrony Środowiska, d’aucy, Nestle, Drosetux, Paola, Henkel czy Tetley.

Piotr Żarczyński ma na swoim koncie kilka nagród – zdobył III miejsce w Adobe CS4ideas 2009, wyróżnienie w VIII edycji Galerii Plakatu AMS oraz nominację w konkursie Młode Orły 2009. Jest absolwentem Psychologii Stosowanej na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości...
Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii
Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764