logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Żyła i Wojtek Fiedorczuk w europejskiej kampanii Transfergo

  PR 14.07.2017, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka

Jeden z najlepszych skoczków narciarskich (a już na pewno najbardziej zabawny) - Piotr „Wiewiór” Żyła oraz Wojtek Fiedorczuk - znany standuper, biorą udział w odjazdowym videoblogu, przygotowanym dla marki TransferGo. Zdaje się, że będzie wesoło!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-zyla-i-wojtek-fiedorczuk-w-europejskiej-kampanii-transfergo,33123,artykul.html

„Żyła i Klasyk w onlajnie” to zabawna historia dwóch przyjaciół z polskich gór, którzy opowiadają o fenomenie i sekretach tzw. online'u. Albo - mówiąc inaczej - robią sobie z niego jaja. Tak po góralsku i od serca. W roli mentora ds. online'owych występuje Piotrek Żyła, który - jak wiemy - w "internetach" radzi sobie doskonale. Jego słynne „hehehehehe” jest rozpoznawane przez 99% polskich Internautów, a to już o czymś świadczy. Z kolei Wojtek wciela się w rolę Andrzeja Klasyka, który leci do pracy do Londynu. Jednak, aby jego misja się powiodła - musi opuścić swoją bacówkę i zdecydowanie poprawić swoją wiedzę w tematach związanych z nowymi technologiami.

Co z tego wyniknie? O tym dowiemy się z kolejnych odcinków videobloga „Żyła i Klasyk w onlajnie”. Zdradzając jednak już teraz rąbka tajemnicy, możemy powiedzieć, że oglądając  „Żyłę i Klasyka w onlajnie” dowiecie się m.in.:

- „Żyła i Klasyk w onlajnie” to pomysł, który pozwala marce TransferGo doskonale pokazać swoje najważniejsze atrybuty i wartości. Jesteśmy nowocześni, dynamiczni, pomocni i wyluzowani. Z takim podejściem chcemy przekonywać wszystkich Polaków do robienia przelewów międzynarodowych za naszym pośrednictwem - zarówno tych co mieszkają za granicą i wspierających bliskich w Polsce, jak i tych w kraju np. prowadzących firmy i wysyłających pieniądze z Polski za granicę - opowiada Magdalena Gołębiewska, Country Manager w TransferGo. - Mając na uwadze to, jak chcemy o sobie mówić, zdecydowaliśmy się na dłuższą współpracę z Piotrem Żyłą, który doskonale sprawdza się w roli ambasadora TransferGo, nie tylko w Polsce.

Pomysł na zaangażowanie Piotra pojawił się najpierw. Dopiero w momencie wyboru ambasadora, została przygotowana pod niego kampania. Bardzo często marki wychodzą od pomysłu kreatywnego i potem dobierają pod niego aktora. W tym przypadku scenariusz pisany był pod osobę Piotra.

- Naszym zadaniem było wpleść online w świat Piotra - ambasadora marki, i jednocześnie przygotować teren pod tematykę międzynarodowych przelewów online bez robienia typowych spotów reklamowych - opowiada Paweł Gogler, Concept Director w 23HEROES, agencji kreatywnej odpowiedzialnej za koncepcję kampanii. - Tak powstał pomysł na videoblog z "junior online expertem", czyli Piotrem i "senior offline specjalistą" - Wojtkiem. Napisaliśmy kilkanaście scenariuszy, które na planie potraktowaliśmy jako punkt wyjścia do swobodnej rozmowy między naszymi bohaterami, dzięki czemu Piotr i Wojtek mogli pozostać sobą i wnieść do projektu wiele autentyzmu - dodaje.

- „Żyła i Klasyk w onlajnie” to projekt, który niełatwo zaklasyfikować. I na tym w dużej mierze opiera się jego fenomen. To po prostu dobrze się ogląda. Widzowie, którzy lubią Piotrka, będą mieli wreszcie okazję poznać go bliżej. A jak można się spodziewać w jego przypadku - niespodzianek nie zabraknie - podsumowuje Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES.

Pilotażowy odcinek videobloga możemy oglądać w sieci już od 12 lipca na kanale TransferGo w serwisie YouTube oraz na Facebooku. Kolejne odcinki bedą się pojawiać w sieci w każdy piątek, aż do połowy października. W międzyczasie pojawi się również ekstra content video wspierający główny wątek akcji. Kampania wspierająca projekt emitowana będzie m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Norwegii i Polsce.

Za koncepty kreatywne i scenariusze odpowiadała agencja 23HEROES. Za produkcję i postprodukcję spotów dom produkcyjny F25. To wszystko dla marki TransferGo, operatora przelewów międzynarodowych. A za niezliczoną ilość „hehehehehe” pełną odpowiedzialność ponosi Piotrek Żyła.

Źródło: TransferGo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764