logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Żyła wybrał fotel VIP w sieci Multikino

  PR 24.05.2017, przeczytano 3401 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie Multikina, należącego do Grupy VUE, na widzów czekają wygodne i luksusowe fotele VIP. W ich promocję sieć kinowa zaangażowała Piotra Żyłę, polskiego skoczka narciarskiego, który wciela się w postaci głównych bohaterów z największych kinowych hitów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-zyla-wybral-fotel-vip-w-sieci-multikino,32591,artykul.html

24 maja br. Multikino rozpoczyna kampanię promującą fotele VIP. Został do niej zaangażowany Piotr Żyła – drużynowy mistrz świata z 2017 roku, trzykrotny brązowy medalista i olimpijczyk z Soczi 2014, a także indywidualny brązowy medalista mistrzostw świata na dużej skoczni z Lahti 2017. 

- Cieszymy się, że właśnie Piotr Żyła zdecydował się na współpracę z nami przy promocji foteli VIP. Jego poczucie humoru doskonale wpisuje się w założenia naszej kampanii. Przy okazji najważniejszych premier filmowych naszego ambasadora będzie można zobaczyć w innej charakteryzacji –
wyjaśnia Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Dyrektor Marketingu, Multikino S.A.

W pierwszej odsłonie kampanii promującej fotele VIP Piotr Żyła wciela się w piracką postać. Współpraca jest zaplanowana do końca 2017 roku.

Fotele VIP w Multikinie są wykonane ze skóry oraz mają szersze podłokietniki z elementami drewna. Są one zlokalizowane w wybranej części sali i zapewniają kinomanom najlepszy komfort odbioru filmu.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764