logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Żyła wybrał fotel VIP w sieci Multikino

  PR 24.05.2017, przeczytano 3130 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie Multikina, należącego do Grupy VUE, na widzów czekają wygodne i luksusowe fotele VIP. W ich promocję sieć kinowa zaangażowała Piotra Żyłę, polskiego skoczka narciarskiego, który wciela się w postaci głównych bohaterów z największych kinowych hitów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-zyla-wybral-fotel-vip-w-sieci-multikino,32591,artykul.html

24 maja br. Multikino rozpoczyna kampanię promującą fotele VIP. Został do niej zaangażowany Piotr Żyła – drużynowy mistrz świata z 2017 roku, trzykrotny brązowy medalista i olimpijczyk z Soczi 2014, a także indywidualny brązowy medalista mistrzostw świata na dużej skoczni z Lahti 2017. 

- Cieszymy się, że właśnie Piotr Żyła zdecydował się na współpracę z nami przy promocji foteli VIP. Jego poczucie humoru doskonale wpisuje się w założenia naszej kampanii. Przy okazji najważniejszych premier filmowych naszego ambasadora będzie można zobaczyć w innej charakteryzacji –
wyjaśnia Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Dyrektor Marketingu, Multikino S.A.

W pierwszej odsłonie kampanii promującej fotele VIP Piotr Żyła wciela się w piracką postać. Współpraca jest zaplanowana do końca 2017 roku.

Fotele VIP w Multikinie są wykonane ze skóry oraz mają szersze podłokietniki z elementami drewna. Są one zlokalizowane w wybranej części sali i zapewniają kinomanom najlepszy komfort odbioru filmu.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Każdego roku tysiące dzieci w Polsce doświadcza przemocy i odrzucenia. Niewidoczne dla otoczenia, pozostawione bez wsparcia ze strony dorosłych, dzieci zmagają się ze swoimi problemami w poczuciu osamotnienia i bezsilności. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych...
Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa
Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością jej dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
Krakowska agencja More Bananas w lutym br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię promocyjną aplikacji medycznej terapiabezsennosci.pl
Kaufland zachęca klientów do świadomego odżywiania i wprowadza nowy koncept sprzedażowy
Co czwarty Polak w trakcie pandemii ograniczył spożycie mięsa. Zaczęliśmy również sięgać po produkty nie tylko zdrowsze, ale też korzystniejsze dla naszej planety[1]. Podążając za tym trendem, Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764